וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל מועדון בבאר שבע חשוד באונס: "המתלוננת הייתה מפוחדת"

19.1.2015 / 16:37

על פי החשד, הגבר, כבן 50, אנס וביצע מעשה מגונה באישה שבילתה במועדון גדול שבבעלותו בבאר שבע. סנגורו טען בדיון בבית המשפט שמצלמות האבטחה תיעדו את האישה כשהיא "רגועה ונינוחה"

צילום: שי מכלוף, עריכה: טל רזניק

בית משפט השלום בבאר שבע הורה היום (שני) על הארכת מעצרו ביומיים של בעל מועדון גדול בעיר בשנות ה-50 לחייו, החשוד באונס ובמעשה מגונה באישה בשנות ה-30 לחייה בשטח המועדון. נציג המשטרה בדיון טען כי פרט לכך, הוא חשוד גם בניסיון לספק סמים. החשוד כפר במיוחס לו ואמר בין היתר כי המתלוננת היא זו שיזמה את המגע הפיזי עמו, ושהם אפילו רקדה יחד "ריקוד אירוטי" במהלך המסיבה.

עוד בוואלה! חדשות:
53 צל"שים לחיילי "צוק איתן"; עיטור המופת לסגן איתן
סערת הפריימריז בליכוד: הערעור התקבל, חוטובלי במקום ה-20
הפתק של זקן: האם אולמרט החזיק בחשבון סודי בשוויץ?

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

התלונה הוגשה ביום שישי האחרון אחרי המסיבה במועדון. באותו זמן שבו בוצעו לכאורה המעשים באישה, עבד בעלה בתור התקליטן באירוע. לדברי בא כוחו של החשוד, עו"ד נועם אליגון, מרשו רקד עם המתלוננת במסיבה ואף התנשק איתה. עוד טען הסנגור כי לפי סרטון ממצלמות האבטחה, ניתן לראות שבשעה 3:59 לפנות בוקר המתלוננת מתנשקת עם החשוד ומתחבקת איתו, וששעה לאחר מכן היא "נעצה בו ציפורניים ושוב חיבקה אותו".

בהמשך היה הסנגור תיאורי יותר ואמר כי "השניים התעלסו בתוך המועדון כשהם מחויכים וכשסביבם אנשים מבלים". לדבריו, מהווידאו אפשר ללמוד שהחשודה "רגועה ונינוחה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אילוסטרציה. ShutterStock
בעלה של המתלוננת עבד בתור התקליטן באירוע/ShutterStock

אלא שלדברי נציג המשטרה, מסתמן שהחשוד הגיע למועדון ולקח את הסרטונים ממצלמות האבטחה, ולפיכך - יכול להיות שחלק מההקלטות נמחקו. הוא הוסיף כי בניגוד לדברי הסנגור, המתלוננת הייתה "מפוחדת מהאיש בעל העוצמה". לטענתו, גם אם יש תמונות כפי שהציגה ההגנה, אי אפשר ללמוד מכך על האירוע כולו.

סנגורו של החשוד המשיך ואמר שלראייה שלא מדובר במשהו בכפייה, המתלוננת לקחה את מספר הנייד שלו ורשמה את הנייד שלה. "הוא אמר שהיא אמרה לו 'בעלי סיים עכשיו, נמשיך אחר כך", גרס ערך הדין. לדבריו, אחרי המגע ביניהם, החשוד ראה את המתלוננת סופגת צעקות מהבעל שהיה בעמדת התקליטן.

"המתלוננת סיפרה את זה שהיא רקדה אתו, וראינו את זה. אולם מהסרטון לא למדנו הרבה. החשוד יודע איפה כל המצלמות והאירוע נעשה לא ליד המצלמות", אמר נציג המשטרה במהלך הדיון. לפי המשטרה, לא הייתה הסכמה לאקט המיני מצדה של הבחורה בשום שלב.

לפניות לכתב: Yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully