וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקמפיין החדש של חיזבאללה: "בשתי מילים - הכינו מקלטיכם"

לצד איומים מאיראן על טילים שישוגרו לעבר ישראל בשל התקיפה בסוריה, ברשתות החברתיות החל קמפיין תעמולה מטעם חיזבאללה שבו איומים על ישראל: "עשרות אלפי לוחמים מוכנים למות מות קדושים"

צילום: סרטוני חובבים שהועלו לרשת, רויטרס, טל אנגלנדר; עריכה: שניר דבוש; קריינות: לירון בארי

יום לאחר התקיפה ברמת הגולן הסורית, שבוצעה על פי פרסומים זרים על ידי חיל האוויר הישראלי, בה נהרגו בין היתר בכירי ארגון חיזבאללה, פתחו היום (שני) פעילי הארגון בקמפיין תעמולה ברשתות החברתיות הפונה לישראלים, תחת הכותרת "בשתי מילים - הכינו מקלטיכם". פרסומים שונים הופצו בטוויטר וברשת "אל-מנאר", המזוהה עם הארגון השיעי.

על רקע תמונותיהם של ג'יהאד מורנייה, בכיר הארגון שחוסל אתמול, של מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה, ושל ההרוגים הנוספים, מופיעים כיתובים שונים, בהן "חמוש מקלטים" – תרגום שגוי לעברית של "הכינו מקלטיכם". "עשרות אלפי לוחמים מוכנים למות מות קדושים", נכתב בפרסום נוסף. בחלק מהפרסומים אף נכתב "הכן את הקבר שלך".

עוד בוואלה! חדשות:
אלפים בהלוויית מורנייה: "חיזבאללה יגיב בטילים לישראל"
חיזבאללה: "נגיב בעוצמה לחיסול ג'יהאד מורנייה"
"ג'יהאד מורנייה תכנן עוד פיגועים רצחניים נגד ישראל"

קמפיין תעמולה של חיזבאללה. טוויטר, צילום מסך
"עשרות אלפי לוחמים מאומנים שמוכנים להעיד/צילום מסך, טוויטר

הקמפיין החדש מצטרף לדבריהם של בכירים בלבנון ובאיראן, שנאמרו היום על רקע הלווייתו של מורנייה. דובר המועצה לביטחון לאומי של איראן, סיד חוסיין נקוי חוסייני, גינה את הרג הבכירים ואיים כי כי "חיזבאללה יגיב לחיסול מורנייה בטילים על ישראל".

מוקדם יותר, התבטא מזכ"ל המועצה לביטחון לאומי, עלי שמחאני, ואמר כי "ההתנגדות תגיב בכוח בזמן ובמקום המתאימים על המתקפות של הישות הציונית הטרוריסטית". שר החוץ האיראני, מוחמד ג'וואד זריף, גינה את הפעולה בגבול הסורי וכינה אותה "פעולת טרור שביצעה הישות הציונית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

בעיתון הלבנוני א-ספיר, המזוהה עם הארגון, ציטטו גורמים המקורבים לחיזבאללה הטוענים כי הארגון יגיב ב"עוצמה" לחיסולו של ג'יהאד מורנייה. "התגובה בלתי נמנעת אולם חיזבאללה יחליט על הצעד הבא בצורה שקולה ורגועה. חיסולם של שישה אנשי חיזבאללה בקוניטרה ייענה בתגובה כואבת ובלתי צפויה אך היא תהיה נשלטת ולא תגיע לידי מצב של מלחמה כוללת. עם זאת, אנו נערכים לכל תרחיש אפשרי", אמרו הגורמים.

קמפיין תעמולה של חיזבאללה. טוויטר, צילום מסך
"הכינו מקלטיכם"/צילום מסך, טוויטר

כמו כן, מקורות ביטחוניים בקוניטרה מסרו לעיתון "אל-אחבאר" כי "התגובה על הפשע שביצעה ישראל אתמול קרובה מאוד". לדבריהם, ההתנקשות בבכירי חיזבאללה לא תחליש את ההתנגדות בגולן, אלא להפך. "דם ההרוגים תהפוך את ההתנגדות לעיקשת יותר", אמרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully