וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: כלי טיס ישראלי הפציץ יעדים ברמת הגולן הסורית

רשת אל-מיאדין הלבנונית דיווחה כי כלי טיס ישראלי שיגר שני טילים לעבר מטרה בכפר מזרעתת אל-אמל בקוניטרה. לפי הדיווח, כלי טיס ישראליים נראו טסים בשמי סוריה בשעות האחרונות. דובר צה"ל: "לא מגיבים"

צבא סוריה תוקף מורדים בעיר העתיקה של קוניטרה. 29 באוגוסט 2014. AP
מוצב של צבא סוריה בקוניטרה/AP

כלי טיס ישראלי שיגר שני טילים לעבר יעדים בכפר מזרעתת אל-אמל בקוניטרה שברמת הגולן הסורית - כך דיווחה היום (ראשון) בצהריים רשת אל-מיאדין הלבנונית. לפי הדיווח, כלי טיס ישראליים נראו טסים בשמי סוריה בשעות האחרונות. מדובר צה"ל נמסר: "איננו מגיבים לפרסומים זרים".

בחודש שעבר דיווחו מקורות רשמיים בסוריה על כך שמטוסים של חיל האוויר של ישראל תקפו מטרות של צבא סוריה באזור בסיס חיל האוויר בדימאס ושדה התעופה הבינלאומי בדמשק. על פי דיווחים בכלי תקשורת ערביים, יותר מעשרה יעדים הופצצו, באזור שבין הבירה דמשק לגבול עם לבנון, וכוחות הצבא השיבו בירי נ"מ לעבר המטוסים הישראליים.

יום אחרי התקיפה דווח בתקשורת הערבית כי יעד ההפצצה היה מחסן של טילים מתקדמים נגד מטוסים, ככל הנראה מסוג s-300. גורמים סורים מסרו לעיתון "אל-קודס אל-ערבי" כי שתי ההפצצות הישראליות אתמול בשדה התעופה אל-דימאס נועדו להשמיד את הטילים הרוסים החדישים, אשר היו צפויים להיות מועברים לחיזבאללה בלבנון. לדברי הגורמים, על פי הערכות, באתר מאוחסנים טילים שהגיעו לאחרונה מרוסיה. ישראל רואה בטילים הללו נשק שובר שוויון, ובעבר כבר דווח שמערכת ההגנה האווירית הזו הייתה יעד תקיפה.

עוד בוואלה! חדשות:
"דאעש פלסטין": 7 נאשמים שתכננו להקים שלוחה לארגון בישראל
הפלסטינים: אם הבנייה בהתנחלויות תוקפא - לא נתבע בהאג
המחבלים מפריז נטמנו בחשאי; חובבי נשק בארה"ב שיחזרו את הטבח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully