וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה מאיים: יש לנו כל נשק שישראל יכולה לחשוב עליו

בריאיון לערוץ אל-מיאדין הצהיר מזכ"ל חיזבאללה כי ארגונו חזק יותר מאי פעם וכי הוא מסוגל לנצח את ישראל בכל עימות עתידי. "יש לנו נשק מכל הסוגים, כל מה שאפשר לחשוב עליו"

חסן נסראללה נואם לתומכי חיזבאללה – דאחייה, ביירות, נובמבר 2014. רויטרס
מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה/רויטרס

שוב מאיים: מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה טוען כי לארגונו יש כל נשק ש"ישראל מסוגלת לחשוב עליו". בריאיון שיפורסם במלואו מחר (חמישי) בערוץ אל-מיאדין הלבנוני, המזוהה עם הארגון, הצהיר כי ארגונו חזק יותר מאי פעם וכי הוא מסוגל לנצח את ישראל בכל עימות עתידי שיהיה בלבנון.

"להתנגדות בלבנון יש כל נשק שהאויב יכול או לא יכול לדמיין", התרברב מזכ"ל הארגון השיעי. "יש לנו נשק מכל הסוגים, כל מה שאפשר לחשוב עליו". נסראללה הוסיף כי "ישראל טועה אם היא חושבת שיכולותיו של חיזבאללה נפגעו" וטען כי "במקרה של עימות היא לא תצליח להשיג הכרעה מהירה כפי שהיא רוצה".

עוד ידיעות בעולם
חבר ילדות של המחבלים מפריז: "שיחקו להם בראש"
צניחת מחירי הנפט גורמת לאיראן להשתלח בסעודים

פעיל חיזבאללה ליד משגר רקטות, 2010. AP
פעיל חיזבאללה ליד משגר רקטות בשנת 2010/AP

בחודש שעבר טענה סוריה כי מטוסי חיל האוויר הישראלי תקפו מטרות בשטחה. על פי הדיווחים, יעד ההפצצה היה מחסן של טילים מתקדמים נגד מטוסים, ככל הנראה מסוג s-300. גורמים סורים מסרו לעיתון "אל-קודס אל-ערבי" כי שתי ההפצצות הישראליות בשדה התעופה אל-דימאס נועדו להשמיד את הטילים הרוסים החדישים, אשר היו צפויים להיות מועברים לחיזבאללה בלבנון. לדברי הגורמים, על פי הערכות, באתר מאוחסנים טילים שהגיעו לאחרונה מרוסיה. ישראל רואה בטילים הללו נשק שובר שוויון, ובעבר כבר דווח שמערכת ההגנה האווירית הזו הייתה יעד תקיפה.

בחודש נובמבר מסרו גורמים איראניים לסוכנות הידיעות האיראנית "פארס" כי טהראן העבירה לחיזבאללה דגם חדש של טילים מדויקים, אשר מסוגלים לפגוע בכור בדימונה. לפי הדיווח, הטילים מדגם "פאתח" הם בעלי ראש נפץ של 500 ק"ג ומסוגלים להגיע לטווח של בין 250 ל-350 ק"מ. בכך, כל לפי "פארס", הם "הפכו את הכור הגרעיני בדימונה למטרה קלה עבור חיזבאללה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully