וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חיזבאללה קיבל טילים שמסוגלים לפגוע בכור בדימונה"

לפי דיווח בסוכנות הידיעות "פארס", איראן העבירה לארגון טילים מדויקים מדגם "פאתח", שיכולים להגיע לטווח של 350-250 ק"מ. בכיר במשמרות המהפכה: "בידי חיזבאללה טילים המסוגלים לפגוע בכל נקודה בישראל"

עריכה: גדי וינסטוק

(נסראללה, בתחילת החודש: "טילי חיזבאללה מסוגלים להגיע לכל נקודה בישראל")

איראן העבירה לחיזבאללה דגם חדש של טילים מדויקים, אשר מסוגלים לפגוע בכור בדימונה - כך אמרו היום (שבת) גורמים איראניים לסוכנות הידיעות האיראנית "פארס". לפי הדיווח, הטילים מדגם "פאתח" הם בעלי ראש נפץ של 500 ק"ג ומסוגלים להגיע לטווח של בין 250 ל-350 ק"מ. בכך, כל לפי "פארס", הם "הפכו את הכור הגרעיני בדימונה למטרה קלה עבור חיזבאללה".

הגנרל מג'יד מוסאווי, בכיר במשמרות המהפכה האיראניים אמר לסוכנות הידיעות כי "בידי חיזבאללה טילים המסוגלים לפגוע בכל נקודה בישראל מצפון ועד דרום, בכל רגע נתון".


וואלה! חדשות - הסיפורים החמים:
קרי על הסכם הגרעין עם איראן: "יש עדיין פערים גדולים"
טורקיה מאמנת לוחמים כורדים נגד דאעש בצפון עיראק
ישראל תאפשר שיקום 25 אלף בתים בעזה שנהרסו ב"צוק איתן"

טיל מסוג פאתח 110. AP
טיל מסוג "פאתח"/AP

דברים ברוח דומה אמר בתחילת החודש מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה. בנאום שנשא בפני ההמונים ברחובות הדאחייה בביירות, מעוז הארגון, בתום האירועים לציון יום העשורא השיעי הוא אמר כי "לא יהיה מקום בישראל שהטילים של ההתנגדות הלבנונית לא יגיעו אליו". הוא הדגיש כי ישראל נמנעת ממלחמה עם לבנון משום שהיא "יודעת כי עיני חיזבאללה מתבוננות יום-יום לעבר הגבול עם ישראל", והזהיר שהארגון נמצא ב"מלוא הכוננות למלחמה".

"אויבינו מפחדים"

נסראללה אף התייחס בנאומו לאזהרות הנשמעות מפי גורמים במערכת הביטחון, ולפיהן נמל התעופה בן גוריון ונמל חיפה יושבתו כבר ביום הראשון במלחמה הבאה עם לבנון, ואמר: "זה נכון. אני אטרח היום ואדגיש: עליכם לסגור את שדות התעופה שלכם ואת הנמלים שלכם".

בנוגע לאיומים של ישראל כלפי הארגון אמר מזכ"ל חיזבאללה כי הם מבטאים את הפחד הישראלי מפני הארגון. הוא הוסיף כי האיומים לא הצליחו להפחיד את פעילי הארגון אלא פעלו ההפך והרגיעו אותם. "כל מה ששמענו מאז סיום מבצע 'צוק איתן' ועד היום לא מדאיג אותנו, לא מפחיד אותנו ולא מפריע לנו אלא רק מגביר את הרוגע שלנו וחושף בפנינו את הפחד של אויבינו", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully