וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה: "טילי חיזבאללה מסוגלים להגיע לכל נקודה בישראל"

בנאום ששודר על גבי מסכי ענק איים נסראללה על ישראל ואמר כי במלחמה הבאה הארגון ישתק את נתב"ג ואת נמל חיפה. הוא הדגיש כי איומי צה"ל כלפי הארגון "רק מרגיעים אותנו"

עריכה: גדי וינסטוק

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה נאם היום (שלישי) בפני ההמונים שגדשו את רחובות הדאחייה בביירות, מעוז הארגון, בתום האירועים לציון יום העשורא השיעי. בנאומו, ששודר על גבי מסכי ענק, התייחס נסראללה לאפשרות של מלחמה מול ישראל ואמר כי "לא יהיה מקום בישראל שהטילים של ההתנגדות הלבנונית לא יגיעו אליו". הוא הדגיש כי ישראל נמנעת ממלחמה עם לבנון משום שהיא "יודעת כי עיני חיזבאללה מתבוננות יום-יום לעבר הגבול עם ישראל", והזהיר שהארגון נמצא ב"מלוא הכוננות למלחמה".

נסראללה אף התייחס לאזהרות הנשמעות מפי גורמים במערכת הביטחון, ולפיהן נמל התעופה בן גוריון ונמל חיפה יושבתו כבר ביום הראשון במלחמה הבאה עם לבנון, ואמר: "זה נכון. אני אטרח היום ואדגיש: עליכם לסגור את שדות התעופה שלכם ואת הנמלים שלכם".

בנוגע לאיומים של ישראל כלפי הארגון אמר מזכ"ל חיזבאללה כי איומים אלה מבטאים את הפחד הישראלי מפני הארגון. הוא הוסיף כי האיומים לא הצליחו להפחיד את פעילי הארגון אלא פעלו ההפך והרגיעו אותם. "כל מה ששמענו מאז סיום מבצע 'צוק איתן' ועד היום לא מדאיג אותנו, לא מפחיד אותנו ולא מפריע לנו אלא רק מגביר את הרוגע שלנו וחושף בפנינו את הפחד של אויבינו", אמר.

עוד בוואלה! חדשות:
ההצעה של בכירי הקואליציה להחלת כל חוקי הכנסת בשטחים
קטטה המונית מחוץ לבית המשפט בתל אביב אחרי הארכת מעצר האוהד
ללא התראה: לשכת רשות האוכלוסין וההגירה בת"א נסגרה

חסן נסראללה נואם לתומכי חיזבאללה – דאחייה, ביירות, נובמבר 2014. רויטרס
נסראללה בהופעה פומבית בדאחייה לרגל חג העשורא, אתמול בביירות/רויטרס

"לא ניסוג מסוריה עד לניצחון"

בנוגע למשבר בסוריה ולמעורבות חיזבאללה באירועים האלימים שנמשכים כבר קרוב לארבע שנים אמר נסראללה: "בתחילת האירועים, העולם כולו אמר כי סוריה תיפול בתוך כמה חודשים – ואנו נמצאים היום בשנה הרביעית". הוא הוסיף ואמר כי "האויבים תכננו להשתלט על סוריה כולה אך הם לא הצליחו במשימה וזהו ניצחון גדול". הוא הבהיר כי הארגון לא מתכוון לסגת מהמדינה עד לניצחון והדגיש כי יש להשיג ניצחון מכריע וסופי.

אתמול הופיע נסראללה באופן נדיר בציבור לרגל אירועי חג העשורא בדאחייה שבלבנון. זוהי הפעם השישית בלבד מאז מלחמת לבנון השנייה בה הופיע נסראללה בפומבי. הוא נוהג לפנות לתומכיו דרך שידורי וידאו המוצגים על גבי מסכי ענק מתוך חשש מהתנקשות ישראלית. הפעם האחרונה בה נסראללה נראה בפומבי הייתה ביולי האחרון, כאשר השתתף בעצרת הזדהות עם הפלסטינים במהלך מבצע "צוק איתן".



בהכנת הידיעה השתתפה שיר ברוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully