וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אנס את שכנתו, ניסר גופתה ונתן לכלבתו לאכול

12.1.2015 / 18:29

על פי כתב האישום, אברהם ילמה בן ה-33 מבאר שבע אנס את מלה עוז בת ה-66 באכזריות בחודש שעבר. לאחר מכן נתן לכלבתו להשחית את גופתה ואז ניסר אותה לחלקים כדי להיפטר מהראיות. כשלא הצליח, קרא לאחיותיו לעזרה אך הן הזעיקו את המשטרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבניין בבאר שבע שבו נמצאת גופתה של מלה עוז, בתחילת דצמבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד אברהם ילמה, תושב העיר בן 33, בגין רצח שכנתו מלה עוז לפני כחודש. גופתה של עוז, בת 66 במותה, נמצאה בדירתו ב-2 בדצמבר האחרון. המשטרה הגיעה לדירה לאחר ששתי אחיותיו של הנאשם, בשנות ה-20 לחייהן, הגיעו לתחנה וסיפרו לקצין שאחיהן מבקש עזרה בפינוי גופה.

על פי כתב האישום, ילמה קשר עצמו למעשה אך טען בחקירותיו כי לא רצח את המנוחה. לדבריו, השניים נפגשו מחוץ לבניין ואז עוז הציעה לו לקיים עמה יחסי מין, והוא נענה. לאחר קיום יחסי המין בדירתו - כך טען - היא התעלפה. הוא סטר לה בפניה כדי שתתעורר, ללא הצלחה. לאחר מכן, לדבריו, הוא שתה אלכוהול ונרדם, וכאשר התעורר ראה כיצד הכלבה שלו משחיתה את גופתה של עוז. הכלבה הושמה בהסגר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכלבה של הנאשם שהשחיתה את פני המנוחה, לאחר שהושמה בהסגר בחודש שעבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם זאת, בפרקליטות טוענים כי ילמה אפשר לכלבתו לבצע את המעשים לאחר שהוא אנס אותה באכזריות. אז, נטען, הוא נסע לחנות כלי בניין, וקנה מסור באמצעותו ביתר את גופת עוז כדי להיפטר ממנה, אך כשל. הפרקליטות ביקשה היום מבית המשפט לעצור את הנאשם עד תום ההליכים נגדו.

עוד בוואלה! חדשות:
המרדף במרכז: נמשך המצוד אחרי שני חשודים נוספים
אחרי שבועיים, דרעי חזר לש"ס: "אמשיך להנהיג את התנועה"
השחיתות בישראל ביתנו: ראש עיר מהצפון עוכב לחקירה

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully