וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרדף במרכז: מצוד אחרי שני חשודים נוספים

12.1.2015 / 14:29

כמה שעות לאחר ששוטרים ירו לעבר גנב מכוניות שסירב לעצור ופצעו אותו באורח קשה, כוחות משטרה גדולים טרם הצליחו לאתר שני חברים נוספים בכנופייה. לפי החשד, כל המעורבים הם אסירים משוחררים ממזרח ירושלים

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יאיר דניאל

כוחות גדולים של משטרה עורכים מאז שעות הצהריים (שני) מצוד אחר שני חשודים שנמלטו מזירת האירוע שבו נורה מוקדם יותר גבר בן 30 על ידי שוטרים, במהלך מרדף על כביש 4. על פי החשד, המעורבים הם אסירים משוחררים, חברים בכנופיית של פורצים וגנבי כלי רכב ממזרח ירושלים.

בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל על כלי רכב גנובים, כוחות של מרחב דן במשטרה, בסיוע מסוקים, נערכו בשעות הבוקר בכמה קטעים על כביש 4 כדי לאתר את החשודים בקטע שבין מחלף ז'בוטינסקי למחלף גבעת שמואל. על המכוניות שבהן נהגו החשודים - אחת מסוג "וולוו" ואחת מסוג "מאזדה" - הותקן מכשיר מעקב של חברת "איתוראן", בעזרתו הצליחו השוטרים, בסיוע של סיירים של "איתוראן", לאתרם ברחוב הגפן בגבעת שמואל.

בלשים הגיעו לרחוב והבחינו בארבעה בני אדם יוצאים מהמכוניות ונכנסים לדירה ברחוב. השוטרים כיתרו את הבית במטרה לתפוס את החשודים ביציאתם מהבית. בשלב מסוים יצאו הארבעה מהבית. השוטרים הצליחו לשים את ידם על אחד מהם. שלושה נוספים חמקו אל תוך מכונית ה"וולוו", התנגשו באחת הניידות, הפכו אותה וגרמו לה לנזק חמור.

כוחות משטרה גדולים נפרסו בכביש 4 בניסיון לעצור את המכונית. כשהגיעו החשודים למחסום של המשטרה במחלף ז'בוטינסקי הם התבקשו לעצור את המכונית. משסירבו, שלפו השוטרים את אקדחיהם, ירו לעבר הנהג ופצעו אותו באורח קשה. הוא פונה על ידי צוות מגן דוד אדום לבית החולים בילינסון שבפתח תקווה כשמצבו מוגדר לא יציב, אולם לא נזקק לפעולות החייאה. שני חשודים נוספים שישיבו במכונית יצאו ממנו וברחו.

עוד בוואלה! חדשות:
השחיתות בישראל ביתנו: ראש עיר מהצפון עוכב לחקירה
חשד: רכז ביטחון בהתנחלות ירה בנער פלסטיני ופצע אותו
אחרי הסופה: פקק גדול בכניסה לאתר החרמון, שנפתח למבקרים

(עדכון ראשון: 12:15)

זירת האירוע שבו ירתה המשטרה בגנב רכב ופצעה אותו קשה בכביש 4 בסמוך לפתח תקווה. אבי אשכנזי, מערכת וואלה
שמשת מכוניתו המחוררת של החשוד/מערכת וואלה, אבי אשכנזי

קרן פרייטק, שביתה נפרץ באירוע סיפרה לוואלה! חדשות: "לצערי זו לא פעם ראשונה שפורצים לנו. הוספנו עוד הגנה, זה כנראה לא עוזר. התחושות קשות, אבל אני שמחה שהיה פה המון שיטור". עוד אמרה: "איזו תעוזה הייתה להם, באמצע הצהריים. אני שמחה שהילדים לא היו בבית, שהם עדיין בבית ספר מוגנים. זה הדבר הראשון שחשבנו עליו".

מפקד מחוז תל אביב במשטרה, ניצב בנצי סאו, הגיע לזירת המרדף ואף תיחקר את הכוחות לאחר האירוע. הוא שיבח את פעילותם של השוטרים והבלשים של מרחב דן. "השוטרים גילו מקצעיות, נחישות ודבקות במטרה", אמר. "הגיע מידע מודעיני והוצב מארב ממושך במקום. השוטרים זיהו את החשודים יוצאים מהדירה, אך הם ניסו לדרוס אותם, התנגשו בניידות משטרה וסיכנו חיי אזרחים. השוטרים הגיבו נכון ובנחישות, וכך אנחנו מצפים מהם לפעול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
זירת האירוע שבו ירתה המשטרה בגנב רכב ופצעה אותו קשה בכביש 4 בסמוך לפתח תקווה. אבי אשכנזי, מערכת וואלה
כוחות המשטרה בזירה/מערכת וואלה, אבי אשכנזי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully