וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: רכז ביטחון בהתנחלות ירה בנער פלסטיני ופצע אותו

משפחתו של הנער טוענת כי בנם נורה ונפצע קל בידו בעת שעסק בעיבוד חלקת אדמה סמוך להתנחלות בדרום הר חברון. איש הביטחון נעצר. בחקירתו טען שהנער יידה אבנים והכחיש כי ירה בו

דרום הר חברון. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה! NEWS
דרום הר חברון/מערכת וואלה! NEWS, זיו ריינשטיין

משטרת מחוז יהודה ושומרון (ש"י) עצרה היום (שני) רכז ביטחון מהתנחלות באזור דרום הר חברון, בחשד לכך שירה ופצע נער פלסטיני בשבת האחרונה. החקירה בנושא החלה לאחר שמשפחתו של הנער הפלסטיני הגישה תלונה למשרד התיאום והקישור (מת"ק) הפלסטיני נגד איש הביטחון. לטענת המשפחה, הוא ירה בבנם ופצע אותו באורח קל בידו בעת שעסק עם חבריו בעיבוד אדמה בסמוך להתנחלות. המת"ק הפלסטיני העביר את התלונה למשטרת מחוז ש"י, שפתחה בחקירת נסיבות האירוע.

המשטרה עירבה את הצבא בחקירה, בשל העובדה שרכז הביטחון מקבל את משכורתו ממשרד הביטחון. גורמי צבא באוגדת יהודה ושומרון פנו אליו בניסיון לקבל את גרסתו להשתלשלות האירועים. בשיחה עמם הוא טען כי הנערים יידו אבנים לעבר היישוב, והכחיש בתוקף כי ירה לעבר הנערים. עם זאת, הוא עוכב לחקירה, ובהמשך היום יובא לבית המשפט השלום בירושלים לדיון בבקשת המשטרה להארכת מעצרו. מלבד החשד בירי, האיש חשוד גם בשיבוש מהלכי חקירה.

אירוע זה מצטרף לשני אירועים נוספים מהחודש האחרון בגדה המערבית, שבמהלכם על פי החשד היו מעורבים חברי כיתות כוננות ואנשי ביטחון. שני המקרים הללו מתוחקרים על ידי אוגדת יהודה ושומרון.

עוד בוואלה! חדשות:
אחרי שבועיים, דרעי חזר לש"ס: "אמשיך להנהיג את התנועה"
"שיעור בדמוקרטיה": המבחן הגדול של צרפת
באווירה מנומנמת, מתבהרת תמונת הדילים והפייבוריטים בעבודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully