וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בבאר שבע: אותרה גופת אישה, בעל הדירה חשוד

2.12.2014 / 16:37

בעקבות תלונה, הגיעו כוחות של משטרת באר שבע הגיעו לבניין מגורים בעיר ושם מצאו גופת אישה ללא רוח חיים. על הגופה נמצאו סימני אלימות. בעל הדירה ששהה במקום עוכב לחקירה כחשוד מרכזי

צילום: בני בן סימון, עריכה: טל רזניק

חשד לרצח בבאר שבע: בדירה בשכונת מגורים בעיר נמצאה לפני זמן קצר (שלישי) גופת אישה ללא רוח חיים, שעליה סימני אלימות. כוחות משטרת תחנת באר שבע יחד עם אנשי היחידה המרכזית במחוז נגב הגיעו לזירה ועיכבו לחקירה חשוד שהיה בדירה. זהותה של האישה אינה ידועה בשלב זה.

לפי מפקד תחנת באר שבע ניצב-משנה משה איבגי, מה שידוע למשטרה זה שבשעות הצהריים הגיעו שתי אחיות בשנות ה-20 לחייהן לתחנת המשטרה בעיר, וסיפרו לקצין שאחיהן מבקש עזרה בפינוי גופה מדירה. "מיד העלנו שמדובר בחשד לרצח בתוך הדירה", אמר. "ואכן, בתוך הדירה נמצאה גופה. בשלב זה עיכבנו את בעל הדירה כחשוד מרכזי במעשה, אבל כל כיווני החקירה כמובן נבדקים, כולל הגרסה שלו".

עוד אמר מפקד התחנה כי לא ידוע הקשר בין החשוד בן ה-34 לבין האישה שנמצאה מתה בדירה. לדבריו, החקירה היא בראשיתה, אולם הוא הסכים לומר כי ההערכה כעת היא שהגופה הייתה בזירה כיומיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבניין שבו נמצאה הגופה, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני כשבועיים נרשם חשד לניסיון רצח ולניסיון התאבדות בכפר סבא. אישה כבת 40 נמצאה אז כפותה לכיסא כשהיא פצועה באורח בינוני-קשה בדירת הקשישה בת ה-80 שבה היא טיפלה. מהמשטרה נמסר כי בן הזוג של האישה הוא זה שדקר אותה ושככל הנראה לאחר מכן ניסה להתאבד. הוא נמצא במקום כשהוא פצוע באורח בינוני. הקשישה נפצעה גם היא באירוע, באורח קל בלבד.

עוד ידיעות בוואלה! חדשות
ליברמן: "יכולנו אחרת, לא היינו צריכים להגיע לבחירות"
מדינה בהמתנה: המסלול המפותל בדרך אל הקלפי
לראשונה: מטוס איראני תועד מפציץ מטרות של "דאעש"

בחודש שעבר נורתה למוות בוסיינה אבו גאנם בת ה-31, בעת ששהתה בכלי רכב חונה ברמלה. היא נמצאה מחוסרת הכרה במצב אנוש, ירויה בראשה ובחזה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לה טיפול רפואי ראשוני ופינו אותה לבית החולים אסף הרופא תוך פעולות החייאה, אך בבית החולים נאלצו לקבוע את מותה. מהחקירה עלה כי מדובר באישה ה-17 שנרצחה בחמולה, ושאמה החורגת נרצחה לפני עשר שנים.

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully