וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדונזיה: "אייר אסיה" טסו ללא אישור ביום ההתרסקות

שר התחבורה המקומי טוען כי לחברה לא היה אישור לטוס בנתיב שבו טסה בימי ראשון, אלא בימים שני, שלישי וחמישי בלבד. ייתכן כי רישיון החברה במדינה יבוטל כליל. נמצאו 4 חלקים נוספים של המטוס

חיילים אינדונזים  נושאים ארון שבו גופת אחד מהרוגי ההתרסקות. רויטרס
חיילים אינדונזים נושאים את גופת אחד ההרוגים, היום/רויטרס

לחברת התעופה "אייר אסיה" לא היה אישור לטוס מסורביה, העיר השנייה בגודלה באינדונזיה, לסינגפור בבוקר יום ראשון שבו התרסקה טיסה 8501 בים ג'אווה - כך עולה מדברים שאמר היום (שבת) שר התחבורה האינדונזי טאטאנג קורניאדי ל"וול סטריט ג'ורנל". קורניאדי הורה להקפיא את האישור שניתן לחברת התעופה לטוס בנתיב המדובר. לדבריו, "אייר אסיה" הייתה רשאית לטוס בנתיב בימי שני, שלישי, חמישי ושבת החל מאוקטובר 2014.

"הם הפרו את אישור הטיסה בנתיב המדובר במועד המדובר, וזאת הבעיה", אמר האחראי על תחום התעופה האווירית באינדונזיה לסוכנות הידיעות הצרפתית. הוא לא פסל את האפשרות שרישיון החברה באינדונזיה יישלל לצמיתות.

התרסקות טיסה 8501 - עוד בוואלה! חדשות:
המטוס ניתק קשר עם הקרקע אחרי שהטייסים שינו את המסלול
מנכ"ל אייר אסיה: "נבין הכול כשתימצא הקופסה השחורה"
הדיווח הראשוני: מטוס עם 162 בני אדם נעלם בדרכו לסינגפור

צוות סיוע והצלה רוסיה שהגיע לאינדונזיה להשתתף במאמצי חילוץ גופות טיסת "אייר אסיה". רויטרס
צוות חילוץ והצלה רוסי שהגיע לאינדונזיה, היום/רויטרס

נציג "אייר אסיה" באינדונזיה, סונו ווידיאטמוקו, אמר כי חברת התעופה תשתף פעולה עם החקירה. עם זאת, הוא הוסיף כי "הממשלה השהתה את הטיסות שלנו מסורביה לסינגפור ובחזרה. הממשלה האינדונזית עורכת תהליך הערכה ואנחנו נשתף פעולה באופן מלא". לאור הממצאים החדשים, לא ברור כיצד יצאה הטיסה לפועל ללא האישורים המתאימים.

בתוך כך, אותרו היום ארבעה חלקים גדולים נוספים של המטוס על ידי צוותי החיפוש וההצלה של אינדונזיה. זאת, לאחר שהלילה אותרו שני "עצמים גדולים" ושובל דלק. העצמים נמצאו כ-30 מטרים מתחת למים, והצוותים פועלים באמצעות רכבים תת-ימיים לבחינתם. ראש סוכנות ההצלה של המדינה, במבאנג סואליסטיו, אמר כי הגדול מבין שני החלקים הוא באורך של כעשרה מטרים וברוחב של כחמישה מטרים, ועשוי להיות חלק מדלת מטוס האיירבאס A320 או מחלון במטוס.

מטוס האיירבאס A320 התרסק ביום ראשון האחרון, בדרכו משדה התעופה בסורביה שבאינדונזיה לסינגפור, כשעליו 162 נוסעים ואנשי צוות. עד כה, נמשו 30 גופות מהמים, ונסיבות ההתרסקות טרם התבררו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
צוות סיוע והצלה רוסיה שהגיע לאינדונזיה להשתתף במאמצי חילוץ גופות טיסת "אייר אסיה". רויטרס
צוות סיוע והצלה רוסיה שהגיע לאינדונזיה להשתתף במאמצי חילוץ גופות טיסת "אייר אסיה"/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully