וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 נפגעים בשריפה שפרצה בבניין ביפו, בהם אישה במצב אנוש

1.1.2015 / 10:13

אישה נוספת בשנות ה-70 לחייה נפצעה באורח בינוני ושני ילדים נפצעו באורח קל. במקום שתי פצועות נוספות באורח קל. כוחות כיבוי שהגיעו למקום השיגו שליטה על האש

צילום: מד"א, עריכה: יאיר דניאל

שישה בני אדם נפגעו הבוקר (חמישי) בשריפה שפרצה בקומת קרקע בבניין דירות ברחוב שם הגדולים שביפו, בהם אישה בשנות ה-30 לחייה שנפגעה באורח אנוש ופונתה לבית החולים איכילוב בתל אביב תוך כדי פעולות החייאה. אישה נוספת בשנות ה-70 לחייה נפצעה באורח בינוני ואישה בשנות ה-20 לחייה ושני ילדים בני חמש ושש נפגעו באורח קל משאיפת עשן. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול במקום גם לאישה בשנות ה-30 לחייה שנפגעה באורח קל משאיפת עשן. כוחות כיבוי שהגיעו למקום השיגו שליטה על האש.

עוד בוואלה! חדשות:
2015 כבר כאן: מיליארדים ברחבי העולם חגגו את תחילת השנה
ליל הסילבסטר: 137 בני אדם נזקקו לטיפול רפואי
"גנץ לא עודכן בהחלטה - והקפיא הוצאת הלוחמים מעוטף עזה"

שריפה ברחוב שם הגדולים 4, יפו. מחמוד עביד, תיעוד מבצעי, מד"א
סיבת השריפה טרם התבררה. זירת השריפה, היום/מד"א, מחמוד עביד, תיעוד מבצעי

יוסי חכימיאן, פרמדיק מד"א שהגיע למקום, סיפר כי "השריפה פרצה בדירה בקומת הקרקע בבניין בן ארבע קומות. במקום הייתה המולה רבה, כוחות גדולים של מד"א שהגיעו למקום יחד עם לוחמי האש חילצו מהדירה הבוערת אישה כבת 30, מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה כשהיא סובלת מכוויות בכל חלקי גופה. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים וביצענו בה פעולת החייאה בשטח ופינינו אותה לבית החולים איכילוב במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה. אישה כבת 70 חולצה גם היא מהדירה כשהיא במצב בינוני לאחר ששאפה עשן. היא טופלה במקום ופונתה לבית החולים וולפסון בחולון יחד עם צעירה כבת 20 ושני ילדים כבני חמש ושש שיצאו מהדירה. צעירה נוספת כבת 30 שהייתה באחת הדירות בקומות העליונות מטופלת במקום לאחר ששאפה עשן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שריפה ברחוב שם הגדולים 4, יפו. מחמוד עביד, תיעוד מבצעי, מד"א
פצועה מחוץ לזירת השריפה, היום/מד"א, מחמוד עביד, תיעוד מבצעי

בשבוע שעבר נהרג ילד בן שבע ששמו נחמן ביטון בשריפה שפרצה בבית פרטי ברחוב המורה יעקב בבית שמש. המשטרה מעריכה כי השריפה נגרמה בגלל חנוכייה שהושארה דלוקה בפרגולה הסמוכה לבית. חוקרי השריפות שללו אפשרות של הצתה ומצאו בזירה את שרידי החנוכייה. כמו כן, נשללה האפשרות שקצר חשמלי שנגרם מתנור סלילים הביא לשריפה.

אביו של הילד, בן 50, פונה מהמקום במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם, בעקבות שאיפת עשן, לאחר ששב לבית בניסיון לחלץ את בנו. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו של הילד, שסבל מכוויות ומפגיעת עשן, ופינו לבית החולים הדסה עין כרם את הנפגעים הנוספים, בהם האם, בת 45, ילד בן 11 וילדה בן ארבע, שנפגעו באורח קל משאיפת עשן.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully