וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנוכייה גרמה לשריפה שבה נספה ילד בן 7 בבית שמש

24.12.2014 / 20:00

האש פרצה בפרגולת עץ מחוץ לבית המשפחה שבה הושארה החנוכייה, והתפשטה לתוך הבית כשהיא עוברת בחדרו של נחמן ביטון הקטן. חוקרי השריפות שללו אפשרות של הצתה ומצאו בזירה את שרידי החנוכייה

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: גדי וינסטוק

המשטרה מעריכה כי השריפה שפרצה הלילה (רביעי) בבית פרטי ברחוב המורה יעקב בבית שמש שבה נספה נחמן ביטון בן ה-7 – נגרמה בגלל חנוכייה שהושארה דלוקה בפרגולה הסמוכה לבית. חוקרי השריפות שללו אפשרות של הצתה ומצאו בזירה את שרידי החנוכייה. כמו כן, נשללה האפשרות שקצר חשמלי שנגרם מתנור סלילים הביא לשריפה.

אתמול בערב הדליקו בני המשפחה את נר החנוכה האחרון והלכו לישון, כשהחנוכייה נותרה דולקת בפרגולה החיצונית לבית. מסיבה שטרם התבררה לחלוטין, בדים או ניירות שבאו במגע עם החנוכייה עלו באש, שתוך זמן קצר אחזה בפרגולה העשויה עץ. הלהבות נשאבו אל תוך הבית, תחילה דרך החלון המפריד בין הפרגולה לחדר הילדים, שבו שהה ביטון, ומשם המשיכו אל תוך הבית.

נושא: נחמן ביטון בן ה-7 שנהרג בשריפה בבית בבית שמש  24 בדצמבר 2014. צילום: משה איפרגן, מערכת וואלה! NEWS
נחמן ביטון, הילד שנספה/מערכת וואלה! NEWS, צילום: משה איפרגן

רב-סמל ראשון קובי ארז, דובר מחוז ירושלים בשירותי כבאות והצלה, תיאר את שאירע דקה אחר דקה: "בשעה 12:14 התקבלה הודעה בתחנת כיבוי בבית שמש על שרפה בדירה בקומת קרקע. צוות יצא למקום תוך מספר שניות. ב-12:16 לאחר כשתי דקות, הגיע הצוות למקום הזירה וגילו דירה עם קומת קרקע ופרגולה חיצונית בשלבי בערה מתקדמים. הכבאים, תוך חירוף נפש גדול, נכנסו אל תוך הדירה משני כיוונים ולצערם נגלה לעיניהם המראה הטרגי של הילד שנספה".

"בשלב הזה, הכבאים פינו אותו אל מחוץ לאזור הסכנה, ואל כוחות מד"א שקבעו את מותו. בזירה עדיין נכחו כל בני המשפחה שגם הם חולצו על ידי כוחות הכיבוי", הוא הוסיף. אביו של הילד, בן 50, פונה מהמקום במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם בעקבות שאיפת עשן, לאחר ששב לבית בניסיון לחלץ את בנו. הנפגעים הנוספים, בהם האם, בת 45, ילד בן 11 וילדה בן ארבע, שנפגעו באורח קל משאיפת עשן, פונו לבית החולים הדסה עין כרם. סב המשפחה חולץ מהבית על כיסא גלגלים יחד עם המטפל שלו, לפני שחולצו שאר בני המשפחה. המטפל לקה בחרדה בעקבות המראות הקשים וטופל במקום.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שריפה בבית פרטי בבית שמש. מד"א
זירת השריפה, הלילה/מד"א

טפס"ר ראובן יצחק מתחנת כיבוי והצלה בית שמש, ציין כי "האזרחים צריכים להבין שגלאי שרפה בבית היו יכולים למנוע את האסון". כמו כן , לדבריו, "הפעילות של הכבאים ראויה לציון. הם עבדו שם בחירוף נפש אדיר. בית שמש זה מקום קטן, כולם מכירים את כולם. אצלנו הלוחמים מרגישים שזה התושבים שלהם, השכנים שלהם, החברים שלהם ואף לוחם לא רוצה להיות בסיטואציה שאזרח נפגע בשרפה. כל הלוחמים היום עם הפנים ברצפה".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully