וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליל הסילבסטר: 137 בני אדם נזקקו לטיפול רפואי

צוותי מד"א שנפרסו ברחבי הארץ העניקו טיפול ל-25 בני אדם שנפגעו בתאונות דרכים ו-24 בני אדם שנפגעו באירועי אלימות. כמו כן, 54 בני נוער ומבוגרים טופלו לאחר שצרכו כמות מופרזת של אלכוהול

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

(צפו בחגיגות השנה החדשה ברחבי העולם)

צוותי מד"א העניקו במהלך הלילה (חמישי) טיפול רפואי ל-137 בני אדם שנפגעו באירועים הקשורים לחגיגות ומסיבות ליל הסילבסטר. 25 בני אדם נפגעו בתאונות דרכים, מהם חמישה נפגעו באורח בינוני. כמו כן, 24 בני אדם נפגעו באירועי אלימות, בהם אישה בת 54 שנפגעה באורח בינוני לאחר שנדקרה בראשון לציון.

נוסף על כך, 54 בני נוער ומבוגרים טופלו לאחר שתיית אלכוהול, מתוכם נער בן 15 שנמצא מוטל בתחנת אוטובוס בחולון ופונה לבית חולים כשהוא מעורפל הכרה ונערה בת 16 שלקתה בהיפותרמיה לאחר שנרדמה בשטח פתוח סמוך לגני תקוה.

מסיבת סילבסטר לרגל השנה החדשה 2014 במועדון הטראסק בנמל תל אביב. 1 בינואר 2014. דרור עינב
"להימנע מצריכה מופרזת של אלכוהול". החגיגות בתל אביב בערב השנה החדשה 2014/דרור עינב

כוחות מגן דוד אדום נערכו בכוננות מוגברת במהלך הלילה מתוך חשש לאירועים אלימים ולתאונות דרכים שייגרמו כתוצאה מצריכה מרובה של משקאות אלכוהוליים - תופעה שכיחה בליל הסילבסטר.

"כבכל שנה כוחות מד"א ערוכים מראש ובכוחות גדולים לליל השנה האזרחית החדשה על מנת לתת מענה מהיר לכל אירוע בכל מקום ברחבי הארץ", אמר אתמול אלי בין, מנכ"ל מד"א. "אני קורא לציבור המבלים לנהוג באחריות ולהימנע מצריכה מופרזת של אלכוהול. ברצוני לאחל לכל אנשי מד"א ולציבור הרחב שנה אזרחית שקטה ובריאה".

עוד בוואלה! חדשות:
גורם בש"ס על דרעי: "ההתפטרות שלו היא מהלך טקטי"
אחרי תחילת חורף היסטורית: דצמבר השחון זה 20 שנה
מימש את האיום: אבו מאזן ביקש להצטרף לבית הדין בהאג

חגיגות השנה החדשה בסידני אוסטרליה. רויטרס
באוסטרליה החגיגות כבר החלו. סידני, היום/רויטרס

במד"א קראו אתמול לחוגגים להימנע מצריכה מופרזת של אלכוהול ולשים לב כי הם אינם משאירים כוסות או בקבוקי משקה פתוחים ללא השגחה במסיבות, מחשש שיוכנסו אליהם סמים מסוגים שונים. כמו כן, ביקשו במד"א להימנע מלהיכנס לאולמות צפופים במיוחד וקראו לצעירים המתכננים לבלות במסיבות רבות משתתפים לבדוק בעת כניסתם לאירוע את התפוסה המרבית שמאפשר האולם, מחשש לפגיעה כתוצאה מדוחק וצפיפות.

במד"א אף חידדו את ההנחיות להורים של בני נוער וביקשו מהם לשים לב שילדיהם אינם צורכים אלכוהול בליל הסילבסטר. כמו כן, ההורים נתבקשו לוודא כי ילדיהם חסרי רישיון הנהיגה לא יעלו על ההגה.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully