וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בואי, רוצה שוקולד?": נהג המונית נאשם שתקף בת ה-7

16.12.2014 / 15:14

לפי כתב האישום, האיש בן ה-48 שכנע את הילדה לעלות למונית והציע לה ממתקים. הוא מואשם כי תקף אותה באכזריות ביער והותיר אותה לבדה, בוכה ומבוהלת. "התנהגותו מלמדת על חוסר שליטה בדחפים מיניים כלפי קטינים"

צילום: בני בן סימון, עריכה: יאיר דניאל

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד נהג המונית שנעצר לפני כשבועיים בחשד שחטף ילדה בת שבע מבית ספרה באשדוד ותקף אותה מינית ביער ליד בית שמש. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד דבורה מזור, הנהג פנה לילדה, שישבה על המדרכה וחיכתה להסעת בית הספר, ואמר לה: "אל תשבי על הרצפה, אל תתלכלכי ילדה. בואי בואי, את רוצה לבוא איתי? רוצה שאני אקח אותך?".

כתב האישום מתאר כיצד אחרי שהילדה סירבה לעלות למונית, החל הנאשם לשכנע אותה ולפתות אותה לנסוע עמו. "רוצה שוקולד?, כדאי לך", אמר הנאשם לילדה. הילדה השתכנעה, עלתה למכונית והתיישבה ליד הנאשם, שהחל בנסיעה ליער, הנמצא ליד המושב תרום שבאזור בית שמש.

עוד כתבות בנושא משפט ופלילים:
הצתת בית הספר הדו-לשוני: כתב אישום נגד 3 פעילי להב"ה
השחיתות ברמת גן: ראש העיר ישראל זינגר בין החשודים
האזינו: "אולמרט אמר לי 'שזקן תיקח את התיק על עצמה'"

חשד: נהג מונית פיתה בת 7, חטף אותה ותקף אותה מינית ביער. צילום מסך
הנאשם בבית המשפט, בשבוע שעבר/צילום מסך

הנאשם, כך לפי כתב האישום, עצר את המונית ביער והורה לילדה לעבור למושב האחורי, שם ביצע בה מעשים מגונים. כאשר סיים לבצע את זממו, יצאה הילדה מהמונית. הנאשם אמר לה: "חכי פה אני תכף בא", ברח מהמקום והשאיר את הילדה לבדה בתוך היער מבוהלת ובוכה.

הילדה יצאה מבין העצים, רצה לכיוון הכביש, והחלה לצעוק: "תעזרו לי, תצילו אותי". למרבה המזל, נהגת שעברה במקרה במקום עצרה את רכבה, אספה אותה, התקשרה לסבתה והזעיקה את המשטרה.

"כתב האישום שהגישה הפרקליטות מלמד שגם בפרקליטות לא מאמינים לגרסת הילדה לפיה הנאשם אנס אותה והחשד באונס – בוטל", אמר פרקליטו, עו"ד אריאל עטרי. "במשפט יוכח שבאופן דומה, טענת הילדה כאילו הנאשם עשה בה מעשים מגונים - אינה אמינה וכי יש לזכות את הנאשם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

"עושים לי עוול, אני חף מפשע"

בתחילת השבוע, בעת הארכת מעצרו של נהג המונית, הוא אמר: "עושים לי עוול ואני חף מכל פשע. לא עשיתי שום דבר רע לילדה, נתתי לה רק חיבוק אבהי כדי להרגיע אותה. גם אני הייתי מבוהל וגם היא".

מכתב האישום עולה כי בפרקליטות לא מאמינים לגרסת הילדה, לפיה הנאשם אנס אותה, ועל כן החשד באונס בוטל. במשפט ינסו להוכיח כי גם טענת הילדה על כך שהנאשם עשה בה מעשים מגונים אינה אמינה.

נוסף על כתב האישום, הגישה הפרקליטות לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו בטענה כי "התנהגות הנהג מלמדת על חוסר מעצורים וחוסר שליטה בדחפים מיניים כלפי קטינים - דבר המעצים את מסוכנותו במידה רבה".

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully