וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: חטף בת 7 באשדוד ותקף אותה מינית ביער מבודד

10.12.2014 / 11:34

על פי החשד, תושב ירושלים בן 48 פיתה את הילדה בממתקים והסיע אותה במכוניתו אל אזור בית שמש, ושם ביצע את זממו. בחקירתו הוא קשר את עצמו למעשים. "חלום הבלהות של כל הורה"

צילום: זוהר גואטה, עריכה: גדי וינסטוק

תושב ירושלים בן 48 נעצר בשבוע שעבר בחשד שחטף ילדה בת שבע באשדוד וביצע בה מעשה מגונה - כך הותר היום (רביעי) לפרסום. על פי החשד, הגבר פיתה אותה באמצעות ממתקים והסיע אותה במכוניתו אל יער מבודד באזור בית שמש, ושם ביצע את זממו. החשוד נעצר לאחר חקירה של צוות מיוחד שהוקם במרחב לכיש של המשטרה. בחקירתו הוא קשר את עצמו למעשים. מיוחסות לו עבירות של חטיפה, מעשה מגונה ואינוס. היום הוארך מעצרו בחמישה ימים.

ביום שני שעבר בשעות הצהריים דווח למשטרת אשדוד כי ילדה בת שבע נמצאה בחורשה ליד בית שמש לאחר שככל הנראה נחטפה בעיר אשדוד. הילדה נמצאה בוכה ומבוהלת והועברה לבני משפחתה. לנוכח חומרת האירוע, מינה מפקד מרחב לכיש, ניצב-משנה אלי כזרי, צוות חקירה מיוחד בתחנת אשדוד.

מעדותה של הילדה עלה כי אדם שאינו מוכר לה חטף אותה בעת שהמתינה להסעה בסיום לימודיה בבית ספר באשדוד. על פי החשד, הגבר פיתה את הילדה באמצעות ממתקים, ולאחר שעלתה למכוניתו, הסיע אותה לעבר חורשה באזור בית שמש, ושם ביצע בה מעשים מגונים. הגבר השאיר את הילדה לבדה בחורשה וזו הגיעה לכביש ראשי סמוך וזעקה לעזרה.

עוד בוואלה! חדשות:
אסון אקולוגי בדרום: "הנזק מדליפת הנפט - עשרות מיליוני שקלים"
משעל: "המשך כניסת היהודים להר הבית יוביל למרחץ דמים"
החשוד בפדופיליה - מחזיק באחד הסודות הכמוסים בישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכתב ממנהלת בית הספר לתלמידות/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך דיון בהארכת מעצרו שהתקיים היום בבית משפט השלום באשקלון עלה כי החשוד אסף את הילדה בשעה 14:00 בצהריים. "הילדה זעקה 'תעזרו לי' ליד החורשה כשהייתה לבד", אמר נציג המשטרה. החשוד שיחזר את נסיעתו באותו יום וטען שהוריד את הילדה בסמוך לכביש ולא ביצע בה מעשים מגונים.

"זהו חלום הבלהות של כל הורה", אמר מפקד מחוז הדרום ניצב יורם הלוי. "חובתנו כמשטרה האמונה על שלומו וביטחונו של הציבור לעשות כל שעל ידה לתפוס את אותם חשודים מסוכנים המטילים אימתם על הציבור ולמנוע מהם להסתובב בחופשיות, בחיפוש ואיתור קורבנות ילדים תמימים ורכים נוספים. נכין תשתית ראייתית מוצקה על מנת למנוע את שחרורו של החשוד ולהרחיק אותו מהחברה לתקופה ממושכת. נמשיך ללוות את הילדה שנפגעה ואת משפחתה, תוך שילוב ותיאום עם גורמי הרווחה והחינוך, כדי לנסות כמה שניתן להחזירם למסלול החיים".

בעקבות המקרה העבירה מנהלת בית הספר שבו לומדת הילדה מכתב לתלמידות, ובו "כללי זהירות ובטיחות לילדות". בין היתר, נכתב כי על כל ילדה ליידע את הוריה היכן היא נמצאת בכל שעה, להימנע מלקחת חפצים מזרים, לא למסור כתובת לאדם לא מוכר ולא לטייל במקומות שוממים מאדם. "אם מישהו מנסה להוליכך בניגוד לרצונך, צעקי! והשתדלי לברוח", נכתב באחד הסעיפים.

סנגורו של החשוד, עורך הדין אריאל עטרי, אמר בתגובה: "מדובר בסיפור קפקאי. זהו אדם שניסה לעזור לילדה ובשל אי הכרת הדרך שבה הסיע אותה הילדה נלחצה ובכתה והוא נלחץ בעקבותיה. היום למדנו שהילדה מסרה גרסאות סותרות בשתי חקירותיה ושהראיות הפורנזיות לא תומכות בגרסת הילדה. לכל טענה בדבר פגיעה כלשהי בילדה - אין שום בסיס".

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully