וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בפדופיליה - מחזיק באחד הסודות הכמוסים בישראל

4.12.2014 / 16:41

תושב הצפון, כבן 60, נעצר בחשד לתקיפה מינית של בת 11 וניהול שיחות בעלות אופי מיני עם ילדות נוספות. במהלך חקירתו התברר כי מדובר בבכיר בחברה המייצרת את תעודות הזהות הביומטריות

אילוסטרציה. ShutterStock
החשוד נעצר בשעה שקבע לכאורה להיפגש עם ילדה בת 11/ShutterStock

חוקרי ימ"ר מרכז עצרו אתמול (רביעי) גבר כבן 60, תושב הצפון, בחשד שביצע מעשה מגונה בילדה בת 11 והתכוון לבצע מעשים דומים בילדות נוספות, בנות 10-13. החוקרים נדהמו לגלות כי החשוד הוא בכיר בחברה המייצרת את תעודות הזהות הביומטריות של מדינת ישראל ושל מדינות אחרות. מדובר באחד האנשים המחזיקים את אחד הסודות הכמוסים ביותר של אזרחי ישראל, אשר לו גישה למרבית הפרטים האישיים של כלל הציבור בארץ.

החשוד נעצר על ידי בלשי הימ"ר בפיקודו של ניצב-משנה מוטי אדרעי, בשעה שקבע לכאורה להיפגש עם ילדה בת 11. מעצרו של החשוד, אשר אחראי על כ-200 עובדים, התאפשר בתום חקירה סמויה שניהלו חוקרי מחלק נוער חשיפה בימ"ר במשך כמה חודשים. החוקרים הצליחו להתחקות אחר התכתבויות של החשוד עם ילדים ואיתרו בת 11 שנפלה קורבן על פי החשד לתקיפה מינית. הוא גם חשוד בשיבוש חקירה ובהעלמת ראיות.

עוד בוואלה! חדשות:
לא רק חברתי: מה משה כחלון באמת חושב על השלום?
דליפת נפט ענקית ליד אילת: "מהאירועים הגדולים בתולדות המדינה"
חמאס מעלה הילוך: שיגר 7 רקטות לים ביומיים

הפיילוט לתיעוד ביומטרי חכם והליך הנפקת התעודות הביומטריות יולי 2013. דנה ווילר,
החשוד מחזיק באחד הסודות הכמוסים של ישראל. הנפקת תעודת זהות ביומטרית/דנה ווילר

היום האריך בית משפט השלום בראשון לציון בשבעה ימים את מעצרו של החשוד. השופט שמעון מזרחי גם התיר לפרסם את שמו של החשוד בניגוד לבקשת סנגורו, עורך הדין אוהד חן. עם זאת, הסכים השופט לדחות את ביצוע ההחלטה עד מחר בבוקר כדי לאפשר לערער עליה.

במהלך הדיון, הציג חוקר המשרה רס"ב אלון דוקובסקי חומרי חקירה רבים שאספו החוקרים. מנגד, עו"ד חן אמר כי מרשו מכחיש את החשדות המיוחסים לו. השופט מזרחי לא התרשם מההכחשה וקבע בין היתר כי קיים חשד סביר לביצוע העבירות המיוחסות לחשוד.

קצין בכיר במשטרת מחוז מרכז אמר לוואלה! חדשות כי החשוד "פעל כצייד ברשת האינטרנט: איתר את הילדות הקטנות ואז ניהל איתן שיחות בעלות אופי מיני במטרה לקבוע איתן פגישות ולבצע בהן אקט מיני".

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully