וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה חוגגת: הזוג המלכותי פרסם תמונות של הנסיך ג'ורג'

לכבוד חג המולד, חשפו וויליאם וקייט מידלטון תמונות של יורש העצר בן השנה וחצי, כאות תודה לכלי התקשורת שאפשרו לו "לגדול ללא חדירה לפרטיות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנסיך ג'ורג'/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנסיך וויליאם ורעייתו הדוכסית מקיימברידג' קייט מידלטון, פרסמו הלילה (ראשון) שלוש תמונות של בנם ג'ורג', בן השנה וחצי, לכבוד חג המולד. התמונות צולמו בסוף חודש נובמבר האחרון בארמון קנזינגטון שבלונדון.

וויליאם וקייט, שמצפים לבנם השני באפריל, פרסמו את התמונות כדי להודות לכלי התקשורת על כך שהם מאפשרים ליורש העצר "לגדול ללא חדירה לפרטיות". אלו הן התמונות הראשונות של ג'ורג' המתפרסמות מאז יום הולדתו ביולי האחרון.

לקריאה נוספת על בית המלוכה הבריטי:
האם קייט מידלטון היא למעשה יהודיה ממוצא ספרדי?
עורך בעיתון: "פרצתי לטלפון של מידלטון 155 פעמים"
השמועות על הריונה של קייט החלו כבר בחודש אפריל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"גדל ללא חדירה לפרטיות". הנסיך ג'ורג'/מערכת וואלה!, צילום מסך

כדי להגן על העולל הקטן מכלי התקשורת ומהפפראצי, פעם בכמה חודשים מפרסם הארמון תצלום רשמי שמציג תמונה אידילית של משפחת המלוכה. לפני יום הולדתו ביולי פרסמו וויליאם וקייט תמונה שבה הם נראים יחד עם יורש העצר וכלבם לופו, כשהם מביטים מחלון במשכנם שבארמון קנזינגטון.

הזוג המלכותי מודע היטב לתשומת הלב שמעורר בנם הפעוט, אולם משתדל לגונן עליו כמה שניתן. "וויליאם וקייט מודעים לעניין סביב הנסיך ג'ורג' והם להוטים לשתף חלק מרגעיו המיוחדים", סיפר גורם מארמון המלוכה. דובר הזוג הוסיף: "הם משתפים תמונות כאשר הם מרגישים שזה מתאים וכדי לסמן ציוני דרך בחייו של הנסיך ג'ורג'".

עוד באותו נושא

צפו: צעדיו הראשונים של מלך אנגליה העתידי

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחודש אפריל 2015 צפוי להיוולד ילדם השני של הזוג המלכותי. הוא יהיה הרביעי לרשת את כס המלכות, אחרי אחיו הבכור הנסיך ג'ורג'. במהלך הריונה הראשון של מידלטון, עשו כלי התקשורת בבריטניה כל מאמץ אפשרי כדי לדלות פרטים על מצבה. מי שהצליחו לחדור לפרטיותה לבסוף היו דווקא זוג שדרנים אוסטרלים, בתקרית חמורה שהסתיימה באופן טרגי.

השניים התחזו למלכה אליזבת ולבנה צ'רלס, והתקשרו לבית החולים על שם אדוארד השביעי, שם פנו למחלקה שבה אושפזה קייט כדי לטפל בבחילותיה. האחות במחלקה שענתה לטלפון, ג'סינתה סלדנה, חשבה שאכן מדובר בשיחה מהארמון, והעבירה את הטלפון לעמיתתה - שמסרה לשדרנים פרטים אינטימיים על הדוכסית. ימים סופרים אחרי שנחשפה המתיחה, האחות התאבדה. השדרנים התנצלו ובתום חקירה באוסטרליה ובבריטניה הוחלט שלא להגיש נגדם כתב אישום. תחנת הרדיו האוסטרלית ביטלה את התכנית שבה שידרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully