וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמת המטורפת על השורשים היהודיים של קייט מידלטון

3.7.2013 / 12:59

תחקיר באיראן מגלה שהדוכסית מקיימברידג' היא למעשה יהודיה ממוצא ספרדי, ושהחתונה המפוארת עם הנסיך וויליאם הייתה תכסיס ערמומי. והתינוק שבבטן? הוא ככל הנראה קניבל

חתונת הנסיך וויליאם וקייט מידלטון. רויטרס
היכן הכיפה?/רויטרס

"יש רבים בבריטניה שעדיין תוהים כיצד 'דיילת אוויר' יכולה להינשא לנכד של המלכה; אך בניגוד לכלי התקשורת המרכזיים בבריטניה, שהשתיקו את העובדה הזו והתעלמו ממנה, יש מי שנותן על כך את הדעת".

בום! כך, ללא הקדמות מיותרות, נפתח תחקיר עיתונאי מרעיש בסוכנות הידיעות האיראנית "מהר".

בעוד ימים ספורים אמורה הדוכסית הנאה קייט מידלטון ללדת את ילדה הראשון עם בעלה, הנסיך וויליאם, ובאיראן ניצלו את ההזדמנות כדי להסתער בכל הכוח דווקא על תאוריות קונספירציה אנטישמיות שחוקות. ככל הנראה, עונת המלפפונים בכלי התקשורת של הרפובליקה האיסלאמית הקדימה לבוא השנה, אחרי הבחירות לנשיאות שלא עוררו שם את הדרמה המתבקשת.

לפי התחקיר האיראני, החתונה הנוצרית של מידלטון ושל הנסיך וויליאם הייתה למעשה תכסיס שנועד להסוות את האמת המרה - שמדובר בטקס יהודי לכל דבר (וכיצד לא הבחנו בכך?): "מועד החתונה, והאופן שבו היא נערכה, היו מבוססים על התרבות היהודית". אבל כאן התחקיר עוצר ואינו מפרט. אולי החמצנו את העובדה שהחתונה התקיימה באולם שמחות בבני-ברק ולא בכנסיית ווסטמינסטר. האם מלכה-אסתר אליזבת נישנשה בסתר מהבופה הכשר? הרי היא זריזה כשד.

גולדסמית, גולדשמיט

ממשיכים. "שם הנעורים של אמה של קייט הוא גולדסמית. לפי החוק היהודי, כאשר האם יהודיה, גם ילדיה יהודים. ולכן, קייט מידלטון היא יהודיה ספרדיה וגם ילדיה יהודים". הדוכסית מקיימברידג', מתברר, אינה "סתם" יהודיה, אלא עשויה להיות אפילו צאצא רחוק של רבי יהודה הלוי.

למי שחושש מנישואי תערובת, התחקיר מרגיע וחושף שגם הנסיך וויליאם הוא יהודי כשר: אמו המנוחה, הנסיכה דיאנה, היא נצר למשפחת רוטשילד.

אך מדוע כל זה צריך להטריד מישהו, בשעה שהבריטים כלל עסוקים בהריון המלכותי ובניחושים לגבי מינו של הילוד ובהימורים על צבע שערו?

בגלל שהיהודים, כמו הציונים ושאר הכופרים, אינם מסתפקים ברצח המוסלמים, אלא גם סועדים מבשרם. כך לפחות נקבע במאמר אחר שפורסם באיראן בסוף השבוע, כפי שגילה הבלוג "אנדורינג אמריקה-איראן".

"מדוע הכופרים והציונים סבורים שהם יותר טובים מכולנו, ושיש להם זכות לערוף את ראשינו, לאכול אותנו ולירות בנשים הרות ובילדים כתחביב ספורטיבי?".

-"כי הם מטורפים לגמרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully