וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עוד תמונה משפחתית: הנסיך ג'ורג' ממיס לבבות

30.3.2014 / 10:47

ארמון המלוכה הבריטי פרסם לראשונה מאוקטובר תמונה של יורש העצר, יחד עם הוריו ועם כלבם לופו. כמו אביו, גם ג'ורג' יחצה אוקיינוסים לפני גיל שנה, בביקור רשמי באוסטרליה

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

תמונה חדשה של יורשי העצר הבריטיים פורסמה אתמול (שבת) והביאה נחת לממלכה כולה. הנסיך וויליאם, הדוכסית קייט ובנם, הנסיך ג'ורג', הצטלמו לפני כשבועיים עם כלבם האהוב לופו כשהם מביטים מחלון במשכנם שבארמון קנזינגטון בלונדון.

כדי להגן על העולל הקטן מכלי התקשורת ומהפפראצי, פעם בכמה חודשים מפרסם הארמון תצלום רשמי שמציג תמונה אידילית של משפחת המלוכה. הפעם האחרונה שבה הופצו תמונותיו של ג'ורג' הקטן באופן רשמי בתקשורת הייתה בטקס ההטבלה שלו באוקטובר האחרון.

הנסיך וויליאם, הדוכסית קייט ובנם ג'ורג' בתמונה משפחתית, מרץ 2014. רויטרס
המשפחה המאושרת בביתם הצנוע/רויטרס

הנסיך ג'ורג', בן שמונה חודשים, ישתתף בביקור המלכותי הרשמי הראשון שלו מחוץ לאנגליה, כשיתלווה להוריו בנסיעה לניו זילנד ולאוסטרליה. הביקור יחל בעוד כשבוע והוא צפוי להימשך כשלושה שבועות. גם עבור אמו של ג'ורג' זהו הביקור הראשון בניו זילנד ובאוסטרליה. יורש העצר הולך בעקבות אביו וויליאם, שבגיל תשעה חודשים התלווה להוריו, הנסיך צ'ארלס והנסיכה המנוחה דיאנה, בביקור ביבשת אוקיאניה ב-1983.

דובר של הזוג המלכותי, הידועים כ"דוכס והדוכסית מקיימברידג'", מסר כי מטפלת תצטרף לביקור כדי לסייע לזוג הצעיר. הביקור יכלול אירועים לציון הצלחתן של אוסטרליה וניו זילנד בתחום הטכנולוגיה, התיירות, הספורט והאמנות, לצד טקסים לציון מאה שנה לתחילת מלחמת העולם הראשונה.

עוד באותו נושא:
קייט מידלטון "נהנית מכל רגע" מאז הפכה לאם
האם הצעירה על לידתו של הנסיך ג'ורג': "מושלמת"
אימא ואני: קייט מידלטון והנסיך הקטן מתאמים אופנה

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
התמונות הרשמיות הראשונות של הנסיך ג'ורג'. רויטרס
עוד תמונה משפחתית עם הכלב לופו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully