וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט מידלטון "נהנית מכל רגע" מאז הפכה לאם

בהופעה פומבית ראשונה מאז ילדה את בנה הבכור, השלישי בתור לרשת את המלוכה, סיפרה הדוכסית מקיימברידג' שהיא מתקשה להאמין כמה מהר משתנה ג'ורג' הפעוט. "הוא נהיה ענק"

בתום חודשים של מעקב צמוד, וחמישה שבועות בלבד לאחר לידת יורש העצר הנסיך ג'ורג', שבה קייט מידלטון, הדוכסית מקיימברידג', לעיני המצלמות בהופעה פומבית ראשונה. האם הטרייה סיפרה למברכים הרבים כי היא מתקשה להאמין כמה מהר משתנה בנה. הנסיך הפעוט נשאר בבית השכור של הזוג יחד עם אמה של מידלטון, קרול.

הדוכסית מקיימברידג' ביציאה פומבית ראשונה מאז הלידה. AP
שינתה את דעתה ברגע האחרון. מידלטון/AP

הדוכסית לא הייתה אמורה להצטרף במקור לבעלה, הנסיך וויליאם, למרתון שהתקיים אתמול (שישי) באנגלסי, אך היא שינתה את דעתה בבוקר. גורמים שונים סיפרו ל"טלגרף" כי היא הייתה להוטה להודות למארחיהם על "החום והכנסת האורחים בשלושת החודשים האחרונים". בחודש הבא צפוי הזוג המלכותי לשוב ללונדון.

"ג'ורג' מתנהג יפה וישן טוב", סיפרה מידלטון למבקרים, "הוא נהיה ענק". אחת המבקרות, מריה וין ג'ונס, סיפרה כי היא שוחחה עם הדוכסית על עד כמה האימהות מהנה. "היא לא יכלה להאמין כמה מהר הוא השתנה", אמרה. "היא נהנית מכל רגע". על אף שנראה כי שבה כבר לגזרתה הקודמת, סיפרה קייט למברכים כי היא להוטה להוריד את המשקל שהעלתה במהלך ההיריון. כשתינוק פרץ בבכי בקהל, הנסיך וויליאם צחק, הניח את ידו על אוזנו ואמר: "אנחנו שומעים קצת מזה כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully