וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במראה נינוח: הנסיך ג'ורג' בתמונה רשמית ראשונה

המשפחה המלכותית החליטה לוותר על צילום מעונב ושחררה תמונות שצולמו על ידי אביה של קייט מידלטון. הנסיך הקטן נמנם בזרועות אמו וגם הכלב המשפחתי הצטרף לצילומים

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

(צפו בנסיך וויליאם מספר על השבועות הראשונים כאב טרי)

לאחר שכל העולם כבר זכה לראות את מלך אנגליה העתידי שעות ספורות לאחר לידתו, כעת מציגה המשפחה המלכותית את התמונות הרשמיות הראשונות שלו: הנסיך וויליאם והנסיכה קייט החליטו לוותר על צילום מעונב והסתפקו בשתי תמונות שצולמו על ידי אביה של קייט, מייקל מידלטון. בתמונות ניתן לראות את הנסיך הקטן, שנולד לפני פחות מחודש, מנמנם בזרועות אמו.

התמונות הרשמיות הראשונות של הנסיך ג'ורג'. רויטרס
גם הכלב הצטרף. המשפחה הצעירה בהרכב מלא/רויטרס

בהודעה הרשמית ארמון קנזינגטון נמסר כי הדוכס והדוכסים מקיימברידג' "החליטו לפרסם שתי תמונות של משפחתם יחד עם בנם, הנסיך ג'ורג'. התמונות צולמו על ידי מר מייקל מידלטון בראשית חודש אוגוסט בגינה של משפחת מידלטון בביתם שבבאקלברי, ברקשייר". בשתי התמונות ניתן לראות את וויליאם וקייט בגינה שטופת השמש יחד עם בנם, כשבאחת התמונות הצטרף אליהם כלבם של בני הזוג, לופו, ומאחוריהם גם כלבם של משפחת מידלטון, טילי.

בני הזוג שמרו עד אתמול על פרופיל נמוך מאז עזבו את בית החולים, יממה לאחר לידתו של ג'ורג'. בראיון לרשת סי-אן-אן האמריקנית שחלקים ממנו פורסמו אתמול סיפר הנסיך וויליאם, לראשונה מאז הולדת בנו הבכור, על השבועות הראשונים כאב. "הוא שובב קטן. הוא מזכיר לי את אחי או אותי כשהייתי קטן, אני לא בטוח, אבל הוא בסדר גמור", סיפר וויליאם לכתב הרשת מקס פוסטר בראיון שצולם בגינת ארמון קנסינגטון. "למעשה, הוא גדל בקצב מהיר. הוא לוחם קטן – הוא מתנועע הרבה והוא מסרב ללכת לישון הרבה".

התמונה הרשמית הראשונה של הנסיך ג'ורג'. רויטרס
"הוא שובב קטן"/רויטרס

בראיון, שיפורסם במלואו ב-15 בספטמבר, הודה וויליאם שרעייתו קייט מידלטון ישנה פחות שעות ממנו בלילה וסיפר כי הוא מתכנן לשוב לעבודתו כטייס בחיל האוויר המלכותי בקרוב. "כמו שכמה אבות בטח יודעים, אני ממש מצפה לשוב לעבודה כדי שאצליח לישון קצת", אמר והוסיף: "לכן, אני מקווה שהמשמרות הראשונות שאעשה כשאשוב לא יהיו משמרות לילה".

הנסיך הבריטי סיפר גם היה הראשון להחליף חיתול לבנו הבכור. "החלפתי את החיתול הראשון, זה אות של כבוד", התלוצץ. "לא הצלחתי להתחמק מזה. המיילדות נעצו בי מבט ואמרו 'אתה עושה את זה, אתה עושה את זה'". הוא הוסיף כי הדוכסית עושה "עבודה פנטסטית" וכי משפחתו הצעירה היא עתה בעדיפות עליונה עבורו.

הנסיך וויליאם: ”אני החלפתי את החיתול הראשון”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully