וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך וויליאם: "אני החלפתי את החיתול הראשון"

בראיון ראשון מאז נולד ג'ורג' סיפר הנסיך הבריטי על בנו הבכור ("הוא שובב, לוחם קטן"), הלילות ללא שינה ("קייט ישנה פחות ממני") והודה: "התאמנתי על היציאה מבית החולים"

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

פחות מחודש לאחר לידת בנו ג'ורג', מספר הנסיך הבריטי וויליאם על השבועות הראשונים כאב. "הוא שובב קטן", תיאר האב הנרגש בראיון לרשת סי-אן-אן האמריקנית, שחלקים ממנו פורסמו היום (שני). "הוא מזכיר לי את אחי או אותי כשהייתי קטן, אני לא בטוח, אבל הוא בסדר גמור", סיפר וויליאם לכתב הרשת מקס פוסטר בראיון שצולם בגינת ארמון קנסינגטון. "למעשה, הוא גדל בקצב מהיר. הוא לוחם קטן – הוא מתנועע הרבה והוא מסרב ללכת לישון הרבה".

הנסיך ויליאם והנסיכה קייט מידלטון עוזבים את בית החולים עם בנם התינוק. לונדון, 23 ביולי 2013. AP
ג'ורג' הקטן בזרועות אמו קייט ביציאה מבית החולים/AP

בראיון, שיפורסם במלואו ב-15 בספטמבר, הודה וויליאם שרעייתו קייט מידלטון ישנה פחות שעות ממנו בלילה וסיפר כי הוא מתכנן לשוב לעבודתו כטייס בחיל האוויר המלכותי בקרוב. "כמו שכמה אבות בטח יודעים, אני ממש מצפה לשוב לעבודה כדי שאצליח לישון קצת", אמר והוסיף: "לכן, אני מקווה שהמשמרות הראשונות שאעשה כשאשוב לא יהיו משמרות לילה".

וויליאם נזכר ברגע בו יצא בפעם הראשונה מבית החולים עם רעייתו הדוכסית מקיימברידג' כדי להציג את בנם הקטן לממלכה ולעולם כולו. "הרגשתי הלם רציני, אבל הייתי בעננים – וכך גם קתרין", שחזר ואמר כי הוא ואשתו שמחו להראות את בנם "לכל מי שרק רצה לראותו". לדבריו, "כמו שכל הורה יודע, אתה פשוט שמח להראות את הילד החדש שלך ולהכריז שהוא היפה ביותר והטוב ביותר. זה נחמד שאנשים רוצים לראות את ג'ורג', אני שמח שהוא לא צרח כל הדרך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
הנסיך וויליאם וקייט מידלטון מציגים את בנם התינוק יום לאחר לידתו בפתח בית החולים סיינט מרי, לונדון, 23 יולי 2013. AP
"היינו בעננים". וויליאם וקייט עם בנם הבכור/AP

בצאתם מבית החולים, נשא וויליאם את בנו הקטן בכיסא "סל-קל" והכניסו למושב האחורי ברכב השרד שהמתין להם. כעת, הוא מודה שהתאמן לקראת הרגע בו נראה כל כך רגוע ובטוח בעצמו. "האמן לי, זו לא הייתה הפעם הראשונה שלי", סיפר והוסיף כי הוא יודע שהיו "ספקולציות" על כך. "הייתי צריך להתאמן. הייתי מפוחד שזה (הכיסא) ייפול או שהדלת לא תיסגר כמו שצריך". הוא הסביר גם כי היה לו חשוב להסיע את אשתו ובנו ביציאה מבית החולים "בצורה עצמאית".

הנסיך הבריטי סיפר גם היה הראשון להחליף חיתול לבנו הבכור. "החלפתי את החיתול הראשון, זה אות של כבוד", התלוצץ. "לא הצלחתי להתחמק מזה. המיילדות נעצו בי מבט ואמרו 'אתה עושה את זה, אתה עושה את זה'". הוא הוסיף כי הדוכסית עושה "עבודה פנטסטית" וכי משפחתו הצעירה היא עתה בעדיפות עליונה עבורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully