וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם על מגזין ש"דאג" לגזרה של קייט יום לאחר הלידה

אמהות הציפו את הרשתות החברתיות והכפישו את הצהובון "OK!" שפרסם ראיון עם המאמן האישי של הדוכסית מקיימברידג' שהבטיח כי "הבטן שלה 'תתכווץ' בחזרה בהקדם"

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: לירון בארי

הצהובון הבריטי OK! תחת אש לאחר שבעמוד השער שלו הפנה אתמול (שלישי) את קוראיו לכתבה בלעדית על הדיאטה שלאחר ההיריון של הדוכסית מקיימברידג', יום בלבד לאחר שילדה את יורש העצר. השבועון זכה לקיתונות של רותחין, וכונה "מתועב" ו"דוחה" בעקבות הכתבה שציטטה את המאמן של קייט שאמר כי היא "בכושר מצוין" וכי "הבטן שלה 'תתכווץ' בחזרה בהקדם". הרשתות החברתיות, כמובן, סערו והתמלאו בסטטוסים של אמהות זועמות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"היא בכושר מצוין". שער המגזין/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחת מהן היא מגישת החדשות האמריקנית קייטי היל שצייצה בטוויטר כי המגזין אשם בכך ש"גרם לכל האמהות הטריות להרגיש רע" ודרשה מכל האימהות להחרים את המגזין "על השער שפורסם יום בלבד לאחר שקייט ילדה". לאחר מכן, פרסמה היל את תמונתה, שם היא מציגה בגאווה את בטנה חודשיים לאחר שילדה, כדי להראות כיצד נשים נראות לאחר ההיריון.

עורכת מגזין הורים טאסמין קלי כתבה כי היא "מזועזעת" מהשער הבעייתי. לדבריה, ההליך המזורז של הרזייה בקרב סלבריטאיות הוא לא מציאותי למרבית האימהות הטריות. "לנשים שמצליחות לחזור לגיזרה במהירות יש פמליה של מאמנים אישיים ומומחי תזונה, ויותר מזה, מישהו שיטפל בתינוק שלהן בזמן שהן עסוקות בדבר המגוחך הזה". היא הוסיפה כי "עלינו להלל את גופן של נשים אמיתיות, נשים שגופן ביצע נס קטן – לידתו של בן אנוש אחר". אם זועמת אחרת, קלייר וילסון, תהתה מדוע המגזין "לא יכול היה לחגוג את הלידה כמו כל היתר?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully