וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מברכים את ויליאם וקייט: "מאחלים להם אושר"

לא רק בריטניה מתרגשת מהולדת התינוק המלכותי. נשיא ארצות הברית ורעייתו שיגרו ברכת מזל טוב: "הילד הגיע בתקופה של הבטחה והזדמנות". נתניהו מסר מזל טוב לכל תושבי הממלכה

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ'

היורש לכתר הבריטי שנולד אתמול (שני) במזל טוב להוריו, הנסיך ויליאם והדוכסית מקיימברידג' קייט מידלטון, הספיק כבר לזכות לשלל ברכות ואיחולים לבביים ממנהיגים בולטים בעולם ובבריטניה בפרט. ראשון לברך היה הנסיך צ'ארלס, סבו של התינוק, שהתרגש בשביל בנו וכלתו ואמר: "אני ואשתי מאושרים מלידתו של נכדי הראשון. זהו יום יוצא דופן. זהו רגע ייחודי בחייו של כל אחד. אני גאה להיות סב בפעם הראשונה ומצפה לראות את התינוק בעתיד הקרוב".

קהל מחוץ לארמון בקינגהאם חוגג את הולדת יורש העצר הבריטי, יולי 2013. AP
מתרגשים בלונדון/AP

נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, פרסם גם הוא הודעה נרגשת ממנו ומרעייתו. "מישל ואני כל כך שמחים לברך את הדוכס והדוכסית מקיימברידג' לרגל הולדת בנם הראשון", אמר אובמה. "אנחנו מאחלים להם את כל האושר והברכה שההורות מביאה עמה. הילד הגיע לעולם בתקופה של הבטחה והזדמנות לשני העמים שלנו. לאור היחסים המיוחדים בינינו, אמריקה שמחה להשתתף בשמחתה של בריטניה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הנשיא ברק אובמה ורעייתו מישל אובמה בפגישה עם הנסיך וויליאם ורעייתו קת'רין (קייט מידלטון לשעבר) בארמון בקינגהאם, מאי 2011. Toby Melville, GettyImages
ברק אובמה ואשתו מישל עם הנסיך ויליאם וקייט, לפני כשנתיים/GettyImages, Toby Melville

גם מישראל נשלחו ללונדון איחולים לבביים. "בשמי ובשם רעייתי שרה אני מאחל מזל טוב לנסיך ויליאם ולדוכסית מקיימברידג' להולדת בנם הבכור", אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו. "מכל אזרחי ישראל ברכות למלכת בריטניה, לנסיך צ'ארלס ולכל תושבי הממלכה, מזל טוב". ראש ממשלת בריטניה, דיוויד קמרון הודה כי הוא נרגש מאוד מהלידה. "כל המדינה תחגוג", אמר. הנסיך וויליאם, האב המאושר, שנכח בבית החולים כשרעייתו כרעה ללדת, בישר אישית לבני משפחתו על הלידה, ובין היתר התקשר לסבתו - המלכה אליזבת, לאביו, לאחיו הנסיך הארי ולבני משפחת מידלטון.

כרוז מכריז על לידת התינוק של קייט מידלטון. 22 ביולי 2013. GettyImages
הכרוז מכריז על לידת התינוק/GettyImages

התינוק נולד בשעה 16:24 (18:24 שעון ישראל) במשקל 3.798 קילוגרמים לאחר לידה שנמשכה תשע שעות. התואר הרשמי שיישא הבן הבכור יהיה "הוד מעלתו הנסיך מקיימברידג'". לכשיגדל, ויוכתר למלך, יהפוך למפקד הכוחות המזוינים הבריטי, ראש הכנסייה האנגליקנית וראש המדינה ב-16 מדינות, כמו גם ראש חבר העמים הבריטי. ואיך ייקרא הפלא המלכותי? התינוק טרם זכה לשם, אך הודעה בעניין צפויה להימסר.

עובדי ארמון בקינגהאם מציבים שלט המכריז על הולדת יורש העצר הבריטי, יולי 2013. AP
מציבים שלט בארמון בקינגהאם/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully