וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם בממלכה: הדוכסית קייט ההרה צולמה בביקיני

המגזין הבריטי צ'י פרסם תמונות של הזוג המלכותי רוחצים בחופשה פרטית בקריביים. בתמונות ניתן לראות בבירור לראשונה את הבטן התופחת של הנסיכה הנמצאת בשליש השני להריונה

זעם בממלכה הבריטית לאחר שמגזין איטלקי פרסם היום (שלישי) תמונות של קייט מידלטון ההרה בביקיני. הדוכסית מקיימברידג', הנמצאת בחודש הרביעי או החמישי להריונה, נתפסה בעדשת מצלמת הפפראצי של מגזין הרכילות במהלך חופשה עם בעלה, הנסיך ויליאם, באי הפרטי מיסטיק שבקריביים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"חדירה ברורה לזכות הזוג לפרטיות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

המגזין אשר בבעלותו של ראש ממשלת איטליה לשעבר סילביו ברלוסקוני, הודיע כי בכוונתו לפרסם את התמונות האינטימיות של הזוג המלכותי. בתמונה, אשר ככל הנראה צולמה באמצעות עדשה ארוכה במיוחד, ניתן לראות בבירור את הבטן ההריונית של מידלטון. "אנו מאוכזבים שתמונות הדוכס והדוכסית שהיו בחופשה פרטית יפורסמו מעבר לים", מסר דובר מטעם ארמון המלוכה. "זוהי חדירה ברורה לזכות הזוג לפרטיות".

מגזין צרפתי שפרסם תצלומי עירום של הנסיכה קייט מידלטון. ספטמבר 2012. רויטרס
המגזין שפרסם תמונות של מידלטון ללא חלק עליון/רויטרס

זוהי לא הפעם הראשונה שנחשפות תמונות של הזוג במהלך חופשה פרטית: בחודש ספטמבר האחרון פרסם המגזין הצרפתי CLOSER בשערו מבחר תמונות של הנסיכה, שהציגו אותה ברחצה, כנראה בבריכה או בחוף הים. בכמה מהתמונות היא נראית ללא החלק העליון של בגד הים שלה. לפי ה-BBC ורשת סקיי, התמונות צולמו בעת שקייט הייתה עם הנסיך בחופשה פרטית בצרפת. הם בילו שם עם אחד מקרובי משפחתם, לורד לינלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully