וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: קייט מידלטון שוברת את המסורת המלכותית

בניגוד לנוהג בארמון, הנסיכה מקיימברידג' תמנה את אמה לתפקיד האומנת של יורש העצר שהיא עתידה ללדת ביולי. זאת לאחר ההתחלה הטראומטית של ההיריון והאשפוז בבית החולים

בקשה מלכותית: קייט מידלטון, הידועה גם כדוכסית מקיימברידג', מתכננת לבקש מאמה לעבור להתגורר עמה ולשמש בתפקיד האומנת של יורש העצר שהיא עתידה ללדת בחודש יולי - כך דיווח אתמול (ראשון) ה"מירור" הבריטי. על פי המסורת בבית המלוכה הבריטי, האומנת מתמנה על ידי הארמון. ואולם, מידלטון בחרה שלא ללכת בעקבות הנוהג ולפנות לאמה, קרול, בת 57, כדי שזו תשמש בתפקיד בארמון קנזינגטון, מעונם הרשמי של מידלטון ושל בעלה, הנסיך וויליאם.

קייט מידלטון והנסיך וויליאם ביציאה מבית החולים בלונדון. דצמבר 2012. רויטרס
וויליאם וקייט ביציאה מבית החולים שבו אושפזה, בחודש שעבר/רויטרס

תכניתה של מידלטון נחשפה במהלך ראיון עם חברתה, ג'סיקה היי. לדבריה, "וויליאם וקייט די חוששים מהמשך ההריון, בעקבות האשפוז שלה בבית החולים". חברתה של מידלטון אף הוסיפה כי אמה של מידלטון "צפויה לעבור לגור עם בני הזוג, כך שהם לא יזדקקו לאומנת. קייט מאושרת מאוד. כל משפחתה מקיפה אותה ואת וויליאם, והם מתחילים ליהנות מההיריון, לאחר ההתחלה הטראומטית". המעבר לביתה הקודם של הנסיכה המנוחה דיאנה, אמו של וויליאם, צפוי להיות צעד דרמטי עבור אמה של מידלטון, שבעברה עבדה כדיילת וכיום מנהלת עסק לארגון מסיבות.

כזכור, בתחילת חודש דצמבר שמה קץ לחייה האחות הבריטית שטיפלה במידלטון לאחר שנפלה קורבן למתיחה של שני שדרי רדיו שהתחזו לנסיך צ'ארלס ולמלכת אנגליה וביקשו לקבל פרטים אודות מצבה של הדוכסית קייט מידלטון. האחות, ששמה ג'סינטה סלדאנה, נמצאה מחוסרת הכרה סמוך לבית החולים "המלך אדוארד השביעי" בלונדון, שם עבדה. לאחר ניסיונות החייאה נאלץ הצוות הרפואי שהוזעק למקום לקבוע את מותה של סלדאנה, נשואה ואם לשני ילדים. האירוע גרם להלם רב ברחבי הממלכה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully