וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלמה מהירה: הנסיכה ההרה קייט שוחררה מבית החולים

6.12.2012 / 14:20

הדוכסית מקיימברידג', שאושפזה שלושה לילות בגין הקאות חמורות הקשורות לתסמונת נדירה, שוחררה לארמון קנסינגטון. אמש נודע כי צוות המחלקה חשף בשוגג מידע חסוי על אודותיה

אשתו ההרה של הנסיך וויליאם, קייט מידלטון, עזבה בצהריים (חמישי) את בית החולים בלונדון, שם אושפזה במשך שלושה לילות בשל בחילות-בוקר חמורות. מידלטון, בת 30, חייכה בצאתה מבית החולים על שם המלך אדוארד השביעי, כשהיא נתמכת בבעלה ומחזיקה זר פרחים צהוב. השניים סירבו לשוחח עם העיתונאים הרבים והצלמים שהמתינו להם מחוץ לבית החולים.

קייט, הידועה גם כדוכסית מקיימברידג', תתאושש כעת בארמון קנסינגטון במערב לונדון. דובר של ארמון המלוכה מסר כי "הוד מעלתה מרגישה טוב יותר, אך זקוקה למנוחה", והודיע כי "הזוג המלכותי מעוניין להודות לצוות בית החולים עבור הטיפול המסור".

קייט מידלטון והנסיך וויליאם ביציאה מבית החולים בלונדון. דצמבר 2012. רויטרס
קייט מידלטון ובעלה, הנסיך וויליאם, בצאתם הבוקר מבית החולים/רויטרס

ארמון המלוכה נאלץ לפרסם את דבר הריונה של קייט בשל התסמונת שבה לקתה, ושבגינה אושפזה - Hyperemesis gravidarum. התסמונת הנדירה גורמת ללוקות בה להקאות ולבחילות חמורות.

אמש נודע כי זמן קצר לאחר האשפוז, תכנית מתיחות מאוסטרליה הצליחה להתקשר לבית החולים ולהשיג מידע רפואי ואישי על הנסיכה. צמד שדרני רדיו התחזו למלכה אליזבת ולנסיך צ'רלס, ושוחחו עם צוות הסיעוד במחלקה שבה אושפזה קייט. בהקלטה ששודרה, נשמעה אחת האחיות אומרת כי מצבה של קייט יציב יחסית. "היא לא הקיאה במשמרת שלי, והיא ישנה לסירוגין". האחות הוסיפה כי קייט "מתקשה לישון במיטה שהיא לא מכירה". בית החולים פרסם התנצלות, ומסר כי "זו הייתה מתיחה טיפשית וכולנו מצרים על כך. אנחנו מתייחסים לחיסיון המטופלים ברצינות גדולה ולפיכך נבדוק את מדיניות השימוש של בית החולים בטלפון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully