וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמו משחק מחשב": מזל"ט דאעש מתעד את הלחימה בכובאני

ארגון "המדינה האיסלאמית" הפיץ סרטון שמתעד את חורבות העיר שבצפון סוריה כמו את פיגועי ההתאבדות שביצעו לוחמיו נגד הכורדים. "פעילי טרור רבים מגיעים ממדינות מערביות ועבורם הקרב הוא משחק מחשב"

צילום מסך

ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) הפיץ סרטון שמתעד את הלחימה בעיר כובאני שבצפון סוריה ואת חורבותיה. הסרטון, שככל הנראה צולם על ידי מזל"טים שברשות הארגון הקיצוני, ערוך בצורה המדמה משחקי מחשב מודרניים. הסרטון מעניק מבט ממעוף הציפור על מחצית מהעיר הכורדית, שאותה מנסים לוחמי "המדינה האיסלאמית" לכבוש בשלושת החודשים האחרונים.

מסע הכיבוש של דאעש || סיקור מיוחד
כך נולדה מכונת ההרג הרצחנית שמאיימת על העולם
דיווח: דאעש דורש מיליון דולר תמורת גופת העיתונאי ג'יימס פולי
קרי: אסור להגביל את הלחימה בדאעש לעיראק ולסוריה

דאעש בסרטון חדש: כך נראית כובאני ממעוף הציפור. רויטרס
הסרטון מתעד שלושה פיגועי התאבדות בעיר/רויטרס

בסרטון תויגו שלושה אזורים בעיר שבהם ביצעו מחבלים מתאבדים של הארגון התקפות נגד הכוחות הכורדיים ולוחמי צבא סוריה החופשי, שמגנים על העיר שהפכה לסמל למאבק הבינלאומי בדאעש, לנוכח התקיפות הרבות של כוחות הקואליציה באזור. לאחר שמופיעים התיוגים, נעשה תקריב לכל אחד מהאזורים שבהם התרחשו פיגועי ההתאבדות.

"הסרטון מחקה את הגרפיקה של משחקים בסגנון של 'Call of Duty'", הסביר לטלגרף הבריטי אליוט היגניס, מומחה לסוריה המתעסק בזיהוי התחמושת והטקטיקות הצבאיות שנוקטים הצדדים השונים במלחמת האזרחים בסוריה. "פעילי טרור רבים מגיעים ממדינות מערביות ולכולם יש קונסולות של משחקי וידאו. זאת הדרך שבה הם רואים את המלחמה הזאת".

(עדכון ראשון: 12.12.14, 19:48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully