וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום: ועדת טירקל תבחן את מינוי איזנקוט לתפקיד הרמטכ"ל

9.12.2014 / 3:03

המינוי צפוי לעבור ללא הסתייגות, לאחר שהוועדה בחנה בעבר את מועמדותו לתפקיד סגן הרמטכ"ל. בימים אלה מקיים איזנקוט חפיפה עם מחליפו, אלוף יאיר גולן. טרם נקבע מתי האחרון ייכנס לתפקידו

האלוף גדי איזנקוט. דובר צה"ל
יחל לכהן באמצע חודש פברואר 2015. איזנקוט/דובר צה"ל

אלוף גדי איזנקוט, הרמטכ"ל המיועד של צה"ל, יגיע היום (שלישי) למשרד ראש הממשלה על מנת לעמוד בפני ועדת טירקל למינוי בכירים בשירות המדינה. הוועדה, שבחנה בעבר את מועמדותו לתפקיד סגן הרמטכ"ל, אמורה צפויה את מינויו ללא הסתייגויות. זאת, כחודש לאחר שהיועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, אישר את מועמדותו לתפקיד. איזנקוט, שיגיע כשהוא מלווה בשר הביטחון משה יעלון, עתיד להחליף את הרמטכ"ל, רב-אלוף בני גנץ, באמצע חודש פברואר 2015.

בתוך כך, בימים אלה מקיים איזנקוט חפיפה על תפקיד סגן הרמטכ"ל עם אלוף פיקוד הצפון לשעבר, יאיר גולן. טרם הוחלט על תאריך מדויק שבו יחליף גולן את איזנקוט. בצמרת צה"ל ממתינים להחלטת ועדת טירקל היום כדי לקבוע את התאריך.

גדי איזנקוט הוא הרמטכ"ל הבא - כותרות אחרונות:
המטכ"ל שינהל את המלחמה הבאה
גנץ על מינוי מחליפו: שמח שהקצינים התנהלו ללא ריב ומדון
אמו של גדי איזנקוט: "ידעתי שיגיע רחוק"

ב-29 בנובמבר הודיעו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון משה יעלון באופן רשמי כי איזנקוט ימונה לרמטכ"ל ה-21. במקביל סוכם בין שר הביטחון לראש הממשלה, ובעצה אחת עם הרמטכ"ל בני גנץ ועם איזנקוט, על מינויו של האלוף יאיר גולן לתפקיד סגן הרמטכ"ל. גולן סיים בתחילת חודש שעבר את תפקידו כאלוף פיקוד צפון והחליף אותו האלוף אביב כוכבי.

לפניות לכתב אמיר בוחבוט: amirbohbot@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully