וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איזנקוט - האיש המתאים להוביל את צה"ל"

29.11.2014 / 18:11

ראש הממשלה ושר הביטחון הודיעו רשמית על מינויו של גדי איזנקוט לרמטכ"ל הבא של צה"ל, וכן על מינוי האלוף יאיר גולן לסגנו. "לאלוף איזנקוט ניסיון קרבי ופיקודי רב. הוא הפגין יושר ויושרה, ערכיות ועמידה על עקרונותיו"

צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון משה יעלון הודיעו הערב (שבת) רשמית כי גדי איזנקוט ימונה לרמטכ"ל ה-21 של צה"ל. במקביל סוכם בין שר הביטחון לראש הממשלה, ובעצה אחת עם הרמטכ"ל בני גנץ והאלוף גדי איזנקוט, על מינויו של האלוף יאיר גולן לתפקיד סגן הרמטכ"ל. גולן סיים לפני כחודש את תפקידו כאלוף פיקוד צפון והחליף אותו האלוף אביב כוכבי.

איזנקוט הוא הרמטכ"ל הבא של צה"ל - כותרות אחרונות:
תקיפה באיראן, טילים מלבנון וטרור בגדה: האתגרים של איזנקוט
מהצפון ועד איו"ש: כך נסללה דרכו של איזנקוט לרמטכ"לות
בחירת הרמטכ"ל איזנקוט: לא ההליך שיעלון רצה

שר הביטחון משה יעלון והרמטכ"ל הבא גדי איזנקוט. אריאל חרמוני, משרד הביטחון
יעלון והרמטכ"ל הבא איזנקוט/משרד הביטחון, אריאל חרמוני

שר הביטחון יעלון ציין כי "ההחלטה הייתה בין מועמדים מצוינים, ראויים ומנוסים. אני סבור כי האלוף גדי איזנקוט הוא האיש המתאים בעת הזו להוביל את צה"ל בשנים הבאות. אני מכיר את האלוף איזנקוט שנים ארוכות, והוא מביא עימו מקצועיות, יכולות פיקוד ומנהיגות גבוהות, תבונה רבה, אחריות ושיקול דעת. לאלוף איזנקוט ניסיון קרבי ופיקודי רב, והוא עבר בתחנות משמעותיות במהלך מסלול השירות הצבאי שלו, הן כלוחם וכמפקד בשטח והן בתפקידי מטה מרכזיים. לאורך כל דרכו מסלול השירות שלו הפגין האלוף איזנקוט יושר ויושרה, ערכיות ועמידה על דעותיו ועקרונותיו".

"מדינת ישראל וצה"ל יעמדו בשנים הקרובות בפני אתגרים ביטחוניים מורכבים ביותר בכל הגזרות, לאורך הגבולות, בתוכם ואף הרחק מהם, ואלוף גדי איזנקוט הוא הקצין הראוי ביותר ליטול את המקל מידיו של הרמטכ"ל בני גנץ, ולהוביל בשנים הקרובות את צה"ל בהתמודדות עם אתגרים אלו", אמר יעלון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שר הביטחון משה יעלון עם סגןהרמטכ"ל הבא יאיר גולן. אריאל חרמוני, משרד הביטחון
יעלון וסגן הרמטכ"ל גולן/משרד הביטחון, אריאל חרמוני

יעלון התייחס גם למועמד המפסיד, יאיר נווה, והודה לו על "תרומתו רבת השנים לצה"ל ולמדינת ישראל במגוון תפקידי פיקוד קרבי ותפקידי מטה. יש לי הערכה רבה לנכונותו של האלוף נווה לשוב ללבוש מדים ולשרת כסגן הרמטכ"ל, ולהביא לתפקיד את מיטב יכולותיו וניסיונו. בטוחני כי אלוף נווה יוסיף לתרום בעתיד לצה"ל ולמדינת ישראל".

ראש הממשלה נתניהו אמר כי "אלוף אייזנקוט נבחר מתוך קבוצה מצוינת של אלופים להוביל את צה"ל מול האתגרים הביטחוניים המורכבים שמדינת ישראל ניצבת בפניהם. בשם אזרחי ישראל אני מאחל לו בהצלחה".

לפניות לכתב אמיר בוחבוט: amirbohbot@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully