וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תבוצע נתיחה שלאחר המוות בפעוטה שנהרגה בבית דגן

7.12.2014 / 21:40

המשטרה החליטה לא לבצע את הנתיחה בפעוטה שנפלה מהמכונית שבה נהג בן זוגה של אמה, לאחר שהגיעה למסקנה שנינה הקטנה נהרגה מהנפילה מהמכונית ולא מדריסה. "אם נצטרך להביא מומחים חיצוניים נעשה זאת"

יותם רונן

המשטרה החליטה היום (ראשון) כי לא תבוצע נתיחה שלאחר המוות בגופתה של נינה קולונטייבסקי בת השלוש, שנהרגה ביום שישי בלילה לאחר שנפלה מהמכונית שבה נהג בן הזוג של אמה בבית דגן. בעקבות חוות הדעת שנתן המכון לרפואה משפטית באבו כביר, הגיעו השוטרים למסקנה כי נינה הקטנה נהרגה כתוצאה מהחבטה שספגה בראשה כשנפלה מהמכונית, ולא נדרסה.

בן הזוג, שנעצר לאחר המקרה, שוחרר מוקדם יותר היום ממעצרו ונשלח למעצר בית עד לסוף השבוע. לפיכך, האם קיבלה היום את אישורם של חוקרי המשטרה לערוך את מסע ההלוויה של בתה. סגן ראש עיריית ראשון לציון, מוטי עג'מי, צפוי לסייע לאם לארגן את מסע הלוויה.

עוד ידיעות בוואלה! חדשות:
סוריה: ישראל תקפה יעדים של צבא אסד באזור דמשק
"כל נסיעה היא הימור": מדוע משרד התחבורה לא מטפל ב"כביש המוות"?
שר הפנים של צרפת: המלחמה באנטישמיות - מטרה לאומית

פעוטה בת שלוש נפלה מכלי רכב בצומת בית דגן – ומתה, דצמבר 2014. ניב אהרונסון
בן הזוג של האם, שנהג במכונית, בהארכת מעצרו/ניב אהרונסון

לדברי גורם בכיר באגף התנועה, החוקרים גבו עדויות גם מהאם וגם מבן זוגה, ולא עלו סתירות משתי העדויות. שניהם הצביעו על כך שהאם רתמה את הפעוטה בחגורת הבטיחות לבוסטר, וברכב היה התקן של נעילת ילדים. עם זאת, הגורם הוסיף כי הבוסטר לא תאם למשקלה של נינה. לאור העדויות, החוקרים בפיקודו של סגן-ניצב רמי רז, בודקים מדוע מנגנון נעילת הילדים לא מנע את פתיחת הדלת. "הבדיקה מתבצעת על ידי הבוחנים, אבל אם נצטרך להביא מומחים חיצוניים נעשה זאת", אמר הגורם.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
הרכב ממנו נפלה פעוטה בת 3 במהלך נסיעה בבית דגן, בתחנת המשטרה ברחובות, 6 בדצמבר 2014. ראובן קסטרו
המכונית שממנה נפלה נינה הקטנה אל מותה/ראובן קסטרו

האם פירטה בסוף השבוע בפני החוקרים על האופן שבו הונחה בתה ברכב לפני תחילת הנסיעה, מי קשר אותה לכיסא הבטיחות ובאיזה אופן. עוד סיפרה, כי לאחר שהרכב פנה בצומת בית דגן לכיוון תל אביב, הדלת נפתחה ובתה נפלה. במשטרה מדגישים כי בן זוגה של האם לא ניסה להימלט מהזירה, אלא שלאחר שצוותי מגן דוד אדום הגיעו למקום הוא נסע בתיאום עם האם ועם הצוותים הרפואיים לבית החולים אסף הרופא, שנמצא לא הרחק מזירת התאונה. חוקרי המשטרה ממשיכים לאסוף ממצאים מהרכב, מסוג מאזדה 6, במטרה להבין כיצד נפתחה הדלת ומה אפשר את שחרור הפעוטה מרתמות הבטיחות.

"היא במצב נפשי קשה מאוד ושרויה בהלם בעקבות האסון, לדעתי היא עדיין לא מעכלת את גודל הטרגדיה", סיפר אתמול סנ"צ רמי רז. עיריית ראשון לציון מסייעת לאם - שהינה עולה חדשה ואם יחידנית - ולבתה הגדולה, בת השבע, באמצעות עובדים סוציאליים ופסיכולוג.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully