וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בפדופיליה: מנכ"ל יצרנית תעודות הזהות הביומטריות

7.12.2014 / 10:04

בית המשפט המחוזי בלוד אישר לפרסם כי יגאל דלל הוא הבכיר אשר נעצר בשבוע שעבר בחשד לביצוע מעשה מגונה בילדה בת 11. השופט קיבל את עמדת המשטרה כי חשיפת זהותו תסייע באיתור קורבנות נוספים

אילוסטרציה. ShutterStock
"החשוד פעל כצייד ברשת האינטרנט"/ShutterStock

יגאל דלל, מנכ"ל החברה המייצרת את תעודות הזהות הביומטריות, הוא הבכיר החשוד שביצע מעשה מגונה בילדה בת 11 והתכוון לבצע מעשים דומים בילדות נוספות, בנות 13-10 – כך התיר הבוקר (ראשון) לפרסם בית המשפט המחוזי בלוד. סנגורו של דלל ביקש במהלך הדיון הבוקר להוציא צו איסור פרסום על זהותו. עם זאת, השופט מנחם מזרחי קיבל את עמדת המשטרה כי חשיפת זהותו תסייע באיתור קורבנות נוספים.

בשבוע שעבר עצרו את דלל חוקרי ימ"ר מרכז, בפיקודו של ניצב-משנה מוטי אדרעי, תושב הצפון כבן 60, בשעה שקבע לכאורה להיפגש עם ילדה בת 11. מעצרו של דלל, אשר מחזיק באחד הסודות הכמוסים ביותר של אזרחי ישראל - ולו גישה למרבית הפרטים האישיים של כלל הציבור בארץ, התאפשר בתום חקירה סמויה שניהלו חוקרי מחלק נוער חשיפה בימ"ר במשך כמה חודשים. החוקרים הצליחו להתחקות אחר התכתבויות של החשוד עם ילדים ואיתרו בת 11 שנפלה קורבן על פי החשד לתקיפה מינית. הוא גם חשוד בשיבוש חקירה ובהעלמת ראיות.

קצין בכיר במשטרת מחוז מרכז אמר לוואלה! חדשות כי דלל "פעל כצייד ברשת האינטרנט: איתר את הילדות הקטנות ואז ניהל איתן שיחות בעלות אופי מיני במטרה לקבוע איתן פגישות ולבצע בהן אקט מיני".

עוד בוואלה! חדשות:
נפתלי בנט: "אין לי אובססיה להיות ראש ממשלה"
הרג אדם שנשא דגל לבן במבצע "צוק איתן" ייחקר פלילית
סוף לתעלומה: זוהתה גופת אחד הסטודנטים החטופים ממקסיקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully