וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלצה להעמיד לדין את השופט החשוד בביצוע עבירות מין

20.11.2014 / 19:59

יחידת החקירות להב 433 הודיעה כי קיימת תשתית ראייתית להגשת כתב אישום נגד נשיא בית המשפט המחוזי בנצרת לשעבר, יצחק כהן, בגין הטרדה מינית וביצוע מעשים מגונים בשתי נשים

יצחק כהן, נשיא בית המשפט המחוזי בנצרת. דוברות בתי המשפט,
השופט יצחק כהן/דוברות בתי המשפט

קיימת תשתית ראייתית המספיקה להגשת כתב אישום נגד נשיא בית המשפט המחוזי בנצרת לשעבר, השופט יצחק כהן, בעבירות של מעשים מגונים והטרדות מיניות – כך הודיעה הערב (חמישי) היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433. ראש האגף לחקירות ולמודיעין, ניצב מני יצחקי, הנחה להעביר את תיק החקירה לפרקליטות מחוז מרכז אשר ליוותה את החקירה שהסתיימה.

החקירה החלה לפני כחודשיים וחצי באישור היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין ופרקליט המדינה שי ניצן. במסגרת החקירה, נחקרו חשדות כי השופט כהן ביצע עבירות של מעשים מגונים והטרדות מיניות במרוצת השנים כלפי נשים שונות. במהלך החקירה נגבו עשרות עדויות ממעורבים, בהן עדויות של שופטים, והשופט כהן אף נחקר באזהרה.

עוד בוואלה! חדשות:
פעיל חמאס הודה שדרס בכוונה את החיילים בגוש עציון
משרד הפנים לשמעוני: בטל הפסקת עבודת הערבים באשקלון
מצרים: הרופא הראשון שהועמד לדין על מילת נשים - זוכה

בתום החקירה, עלה כי התגבשה תשתית ראייתית נגד השופט הבכיר לביצוע עבירות של מעשים מגונים והטרדות מיניות כלפי נשים שונות. רק בשניים מהמקרים שנחקרו לא חלה התיישנות.

אתמול הודיע השופט כהן לנשיא בית המשפט העליון, אשר גרוניס, ולשרת המשפטים, ציפי לבני, כי הוא פורש מתפקידו לאחר 25 שנות כהונה. השופט, המיוצג על ידי עו"ד דוד ליבאי, ביקש בפרישתו לאפשר למנות נשיא לבית המשפט בנצרת, וזאת מאחר שכל עוד עניינו נמצא בטיפול המשטרה והפרקליטות, נבצר ממנו למלא את תפקידו ולא ניתן למנות לו מחליף. כמו כן, בהודעת פרישתו כתב כהן כי הוא מאמין שאם וכאשר תיק החקירה יועבר לפרקליטות, הוא יוכל לשכנע את היועץ המשפטי לממשלה כי אין מקום להעמידו לדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully