וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחה סירבה לחתן את בתה עם לוחם דאעש - והוצאה להורג

אנשי ארגון "המדינה האיסלאמית" הרגו חמישה בני משפחה אחת בעיראק, משום שההורים התנגדו לכך שבתם, בת 14, תינשא לאחד הלוחמים. הילדה נחטפה למקום לא ברור. "פשע מחריד"

לוחמי דאעש בכובאני, 8 בספטמבר. רויטרס
הלוחם ערק משורות צבא סוריה החופשי לדאעש. לוחמי הארגון בסוריה/רויטרס

לוחמים מארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) הוציאו להורג חמישה בני משפחה אחת בעיראק - זאת משום שההורים סירבו לאפשר לבתם להינשא לאחד הלוחמים. על פי גורמים בעיראק, אחרי שרצחו את בני המשפחה, החמושים חטפו את הילדה, בת 14, ולקחו אותה למקום לא ידוע. בהצהרה שנמסרה מהמשרד לזכויות אדם בעיראק נאמר שמדובר ב"פשע מחריד", אך לא פורט מתי ואיפה הוא התרחש.

על פי הדיווח, הלוחם שרצחה להתחתן הוא סדאם אל-ג'מאל, שהיה בעברו מפקד בצבא סוריה החופשי, אבל ערק לשורות "המדינה האיסלאמית". לא ברור אם אל-ג'מאל עצמו רצח את בני המשפחה. עם זאת, מאבטח ששמר בעבר על אל-ג'מאל חשף עבירות אלימות שביצע בעבר. לדבריו, במקרה אחד הוא הכריח זוג הורים לצפות בלוחם אחר שהורג את ילדיהם אחד אחרי השני.

"הם התחילו עם ילד בן 13 וסידרו הבנים לפי הגובה שלהם", סיפר שומר הראש ל"אינטרנשיונל ביזנס טיימס". "אז הם ערפו את הראש שלהם לפי הסדר. לאחר מכן, הם תלו את ראשיהם של הבנים על דלת בית הספר שבו הסתתרה המשפחה".

זוועות "המדינה האיסלאמית" - סיקור מיוחד
"ההרוג האמריקני התנגד ללוחמי דאעש לפני עריפת ראשו"
דאעש טוען: "הפלנו מל"ט איראני בשמי עיראק"
דיווח: עורף הראשים של דאעש נפצע בתקיפה אמריקנית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully