וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-40 בני אדם נפצעו בקטטה המונית בין דרוזים למוסלמים

כ-40 בני אדם נפצעו בקטטה המונית בין דרוזים למוסלמים באבו סנאן שבגליל המערבי, הרמטכ"ל וראש השב"כ ערכו פגישת פיוס, רב חרדי נפצע קשה מדקירה בבלגיה. אלה הכותרות שעשו את השבת

כ-40 פצועים בקטטה בין דרוזים למוסלמים בגליל

37 בני אדם נפצעו הלילה (שבת), בהם אחד באורח אנוש ושמונה באורח קשה, במהלך קטטה שפרצה ביישוב אבו סנאן שבגליל המערבי בין עשרות דרוזים ומוסלמים. 36 מהפצועים פונו למרכז הרפואי לגליל המערבי בנהריה – רובם נפצעו מרסיסים בפלג גופם העליון ומחתכים, ככל הנראה בעקבות השלכת רימון רסס מהצד הדרוזי לעבר הצד המוסלמי. 28 נפצעו באורח קל-בינוני. על מנת להפריד בין הצדדים, הוחלט להעביר את אחד הפצועים, שנפגע באורח קל, לבית החולים רמב"ם בחיפה.

בצל המשבר: הרמטכ"ל וראש השב"כ ערכו פגישת פיוס

פגישת פיוס: הרמטכ"ל בני גנץ וראש השב"כ יורם כהן נפגשו אתמול (שישי) בתיווכו של שר הביטחון משה יעלון בביתו של גנץ בראש העין על מנת לפתור את המחלוקות ביניהם וליישר את ההדורים. בשיחה סוכם כי הם יפעלו להעמקת שיתוף הפעולה בין הארגונים למען "ביטחון מדינת ישראל".

השיחה נערכה על רקע העימות בין שני גופי הביטחון, שבמהלכו טענו בכירים בשב"כ בתכנית "עובדה" של ערוץ 2 כי השירות העביר התרעה לצבא על מלחמה אפשרית עם חמאס כמה חודשים לפני. הטענות הקשות הביאו לכך שהרמטכ"ל שלח ביום רביעי מכתב חריף לראש הממשלה נתניהו שבו התריע מפי משבר אמון עמוק בין שני הגופים.

בשורה לחיילים: העלאה דרמטית בשכר החל מינואר

בשורה לחיילי החובה: שכר חיילי החובה יעלה החל מתחילת השנה הבאה בעשרות אחוזים – כך החליט שר הביטחון משה יעלון. טרם הוחלט סופית מה תהיה ההעלאה, אולם מדובר במאות שקלים יותר ממה שנהוג. לוחמים מקבלים כעת כ-850 שקלים בחודש.

ממשרד הביטחון נמסר כי עם כניסתו לתפקיד לפני יותר משנה וחצי, העלה שר הביטחון את שכר החיילים בכמה אחוזים אחרי עשור שבו לא בוצע עדכון בשכר. "מדובר היה בהעלאה בדמי הקיום של חיילי החובה, שהיו נמוכים, לראשונה מזה שנים ארוכות", אמרו במשרד. "שר הביטחון תומך ומקדם את העלאת דמי הקיום של חיילי החובה בכלל, ולוחמים בפרט. לאחרונה אישר השר את המלצת הצבא להעלאה משמעותית, החל מינואר 2015, שגודלה יסוכם בימים הקרובים".

מפקד מג"ב ללוחמיו: "כל חריגה תטופל ביד קשה"

מפקד משמר הגבול, ניצב עמוס יעקב, שלח היום (שישי) איגרת ללוחמי מג"ב שבה ביקש מהם להפסיק להעביר ביקורת על החיל ברשתות החברתיות ובתקשורת. האיגרת מגיעה בעקבות הסערה שהתעוררה בקרב לוחמים רבים לאחר מעצרו של לוחם מג"ב בחשד שרצח מפגין פלסטיני בביתוניא. מאות מהם העלו תמונות בפייסבוק שבהן הביעו תמיכה בלוחם, וחלקם התראיינו לכלי תקשורת בעילום שם ותקפו את התנהלות מג"ב.

"בתקופה האחרונה אנו עדים למספר מקרים שבהם שוטרים מתראיינים בכלי התקשורת או לחלופין מביעים את עמדותיהם ברשתות החברתיות", כתב ניצב יעקב. "בהדלפות אלו נשמעים דברי ביקורת על אופן ההתמודדות של משטרת ישראל ומשמר הגבול בטיפול באירועים המורכבים הפוקדים את המדינה בעת האחרונה. הדלפות אלו, מלבד העובדה שהנן עבירה משמעתית חמורה, מסבות נזק תדמיתי לאלפי הלוחמות והלוחמים המשרתים בחיל".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

דיווח בבלגיה: רב חרדי נפצע קשה מדקירה באנטוורפן

אדם יהודי, ככל הנראה רב חרדי, נדקר היום (שבת) ברובע היהודי של אנטוורפן בבלגיה – כך דווח בכלי התקשורת המקומיים. על פי הדיווח, שעה שהרב הלך ברחוב, הדוקר התקרב אליו, שלף סכין ודקר אותו. הרשויות במדינה מסרו כי מצבו קשה, אולם לא נשקפת סכנה לחייו. החשוד בדקירה נעצר, אולם טרם נקבע המניע למעשה.

לפני חודשיים נפצעו באורח קל אישה ושני ילדים, משאיפת עשן, בעקבות שריפה שפרצה בקומה הראשונה של בית כנסת בפרבר אנדרלכט בבריסל, בירת בלגיה. הערכת המשטרה הייתה כי מדובר בהצתה. דובר משטרת בריסל, לורנס דומון, מסר כי הפצועים הם בני משפחתו של גבאי בית הכנסת, שלא היה נוכח במקום באותה העת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully