וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עזרו לי למצוא את מי שהרביץ לי בגלל משולש פיצה"

מארק סינקלייר, בן 29, הותקף כששב לביתו לאחר לילה של בילויים. "הוא אמר, 'תן לי קצת מהפיצה שלך', ואז החל להכות אותי", כתב בהודעה בפייסבוק, בניסיון לאתר עדי ראייה שיוכלו להוביל ללכידת התוקפים

פיצה. White78, ShutterStock
"הוא אמר, 'תן לי קצת מהפיצה שלך', ואז החל להכות אותי"/ShutterStock, White78

כשמארק סינקלייר שב השבוע לביתו בעיירה סטנהאוסמויר שבסקוטלנד לאחר לילה של בילויים, כשבידו משולש פיצה, אלמוני תקף אותו ובעט בראשו ובצווארו קרוב לעשר פעמים – כך דווח בעיתון הסקוטי "דיילי רקורד". "הוא אמר, 'תן לי קצת מהפיצה שלך', ואז החל להכות אותי", כתב סינקלייר בהודעה שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו, בצירוף תמונה שלו, עם סימני אלימות קשים על פניו.

"חבר אמר לי שאולי זה יהיה רעיון טוב לפרסם את זה בפייסבוק, כדי לעזור למצוא אותו", כתב, "חשבתי שאולי זה יעורר קצת עניין, כי למשטרה יש מעט מאוד מידע". התקיפה אירעה כשסינקלייר, בן 29, היה במרחק של רק כ-90 מטרים מביתו.

עוד בוואלה! חדשות:
תיעוד נדיר: מרדף משטרתי אחרי חמוש על קטנוע
הזמין לארוחה גבר שאנס את בתו - ועינה אותו למוות
צפו: ניידת משטרה משחקת באולינג עם אנשים

בהודעה, שזכתה ליותר מ-3,000 שיתופים ברשת החברתית עד כה, קורא סינקלייר לעדי ראייה לסייע באיתור התוקף או התוקפים. "עד כמה שידוע לי, היה רק אדם אחר, אבל הייתי קצת המום, אז יכול להיות שהיה שם עוד מישהו", הסביר.

"אם אתם מכירים מישהו או שומעים על מישהו שמתרברב על כך שבעט בי בפנים ובצוואר, בבקשה דווחו למשטרה", כתב סינקלייר בהודעתו. הוא נותר עם נזק בעצבים באחת מעיניו, ואינו מסוגל להסיר את עדשות המגע שהוא מרכיב. כמו כן, הוא סובל מחבלות ומרצועות קרועות בברך. המשטרה המקומית פתחה בחקירת המקרה, ומחפשת אחר לפחות חשוד אחד במעורבות במקרה, אולם עד כה, לא אותר התוקף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully