וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ניידת משטרה משחקת באולינג עם אנשים

ליל כל הקדושים ממשיך לספק לנו סרטונים משעשעים מרחבי העולם. הפעם מדובר בחבורה שהתחפשה לפינים של באולינג, ונתנה לניידת משטרה לעשות סטרייק לקול צהלות הקהל

צילום חובבים יוטיוב

ליל כל הקדושים, החג הכי צבעוני וכיפי שקיים בלוח השנה הנוצרי, הסתיים בסוף השבוע האחרון ועיניי העולם נשואות כעת לחג המולד שיגיע בחודש הבא. עם זאת, הרשת ממשיכה לספק לנו סיפורים משעשעים מהלילה בו אנשים יצאו לרחובות בתחפושות מושקעות. חבורה עליזה במיוחד שקראה למה אסור להתחפש, החליטה לצאת לרחובות כפינים של באולינג.

בסרטון, שצולם בצפון אירלנד, נראית ניידת משטרה נוסעת באיזור בילויים. חבורה הפינים הסתדרה מול הניידת כפי שהם מסודרים בסוף מסלול הבאולינג, והשוטרים החליטו לשתף פעולה ונסעו לאט כדי להפיל את הפינים. הניידת הצליחה לבצע סטרייק מושלם ולהפיל את כל הפינים, לקול צהלות הקהל שצפה באירוע המשעשע.

הסרטון הועלה לרשת, הפך לויראלי וצבר מעל מיליון צפיות תוך זמן קצר. "הכל נעשה ברוח טובה. שימח אותי לראות שהשוטרים הבינו שאנחנו צוחקים, ושיתפו פעולה", סיפר אחד הפינים. המשטרה המקומית הגדילה לעשות, והעלתה את הסרטון לעמוד הפייסבוק הרשמי שלה. גריים מק'קי, מפקד המשטרה, אמר "כיף לראות את האינטרקציה בין המשטרה והאזרחים". לדברים, המשטרה מחוייבת להגן על שלום הציבור, ולא נרשמה אף תקרית אלימות חמורה בסוף השבוע של החג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully