וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלהיט בהאלווין: תחפושת דאעש עם ראש כרות

הרשתות החברתיות בארה"ב ובריטניה התמלאו בסוף השבוע בתמונות של צעירים שבחרו להתחפש ללוחמי "המדינה האיסלאמית", עם נשק וסכינים. עוד תחפושת מבוקשת הייתה של ספורטאי שמכה נשים

צילום מסך

לוחמים של "המדינה האיסלאמית" הגיעו למסיבות ברחבי ארה"ב ובריטניה – לא באמת, מדובר באחת מהתחפושות הפופולאריות השנה בהאלווין, במה שבתקשורת העולמית מכנים "הרידוד של זוועות העולם". הרשתות החברתיות הוצפו בסוף השבוע בתמונות של צעירים לבושים בתלבושות של לוחמי דאעש, עם רובים, סכיני מצ'טות וחלקם אפילו מחזיקים "ראשים כרותים".

תחפושות דאעש בהאלווין. אינסטגרם, צילום מסך
מגניב או מבחיל? צעירות שהתחפשו ללוחמות דאעש/צילום מסך, אינסטגרם
תחפושות דאעש בהאלווין. אינסטגרם, צילום מסך
תחפושות דאעש בהאלווין/צילום מסך, אינסטגרם

הביקורת על התחפושות חסרות הטעם האלה מצטרפות לאלה שהחליטו להתחפש ב"חליפת מגן סקסית נגד אבולה", ולצעירים שלבשו תחפושות של שחקן הפוטבול ריי רייס, שעלה לכותרות לאחר שצולם מכה את ארוסתו. ליד הצעירים הללו עמדה בדרך כלל צעירה שהתחפשה לאישה מוכה.

תחפושת של ריי רייס. אינסטגרם, צילום מסך
תחפושת ריי רייס ואישה מוכה/צילום מסך, אינסטגרם

"אנשים אוהבים להתחפש לדברים אקטואלים", הסביר ג'ונתן וויקס, בעלים של רשת לממכר תחפושות לרשת הטלוויזיה של פוקס, "למרות שאנשים נהרגים בהתרסקויות מטוס יש תחפושות של טייסים ולמרות שאנשים מתים בבתי חולים יש תחפושות של רופאים ואחיות אין הבדל בין אחות שלובשת חליפת מגן נגד אבולה לכל עובד רפואי אחר. אם זה לא מוצא חן בעינייך – זו בעיה שלך", אמר.

עוד בנושא
צפו: התחפושות שלא צריכות להיות סקסיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully