וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד נדיר: מרדף משטרתי אחרי חמוש על קטנוע

מצלמה שהייתה מותקנת על קסדתו של אחד השוטרים הצליחה לתעד את המרדף המסוכן אחרי השודד החמוש, שניסה להימלט בדרכים מסוכנות במיוחד

תמונות גולשים

זה לא סוד מדינה שאחוזי הפשיעה בעיר סאו פאולו, העיר השניה בגודלה בברזיל, גבוהים במיוחד. צמד שוטרים אמיצים שחבשו קסדות עם מצלמות הצליחו להביא תיעוד נדיר של מרדף אחרי שודד חמוש, שהיה יכול להסתיים באסון. השודד והשוטרים היו רכובים על אופנועים, והמרדף נערך בכביש סואן.

בניסיון להימלט פנה השודד לכביש חד סטרי, נסע במעבר צר נגד כיוון התנועה ושפשף רכב שעמד בסמוך. השוטרים המשיכו לדלוק אחריו, ואחד מהם התנגש בו עם האופנוע שלו. הפושע איבד שיווי משקל והאט את נסיעתו, ובדיוק ברגע הזה ירד השוטר מכלי הרכב שלו עם אקדח שלוף והצליח להכניע את השודד, לא לפני קטטה קצרה שהתנהלה בין השניים.

הסרטון צולם כולו ממצלמה שהותקנה על קסדתו של אחד השוטרים. כשהגיע לרשת, הפך הסרטון לויראלי והשוטרים זכו לתשבוחות רבות על תפקודם. "הלכתי לצד הכביש כשראיתי גבר על אופנוע מנסה להימלט. היה ברור שהוא מתחבא ממישהו. לפתע, שני שוטרים הגיחו משום מקום ורדפו אחריו. היה מרגש לצפות בזה, ואין ספק שמדובר בשני שוטרים אמיצים במיוחד ", סיפרה עדת ראיה.

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully