וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתונה בוטלה בגלל דליפת האמוניה: "סוג של הזיה"

7.11.2014 / 15:40

במשך כחצי שנה התכוננו נטלי קדוש ואוריה לדאני מהמושב תנובות ליום המאושר בחייהם, אולם אמש, בשל דליפת הגז המסוכן ממפעל הבשר, הם נאלצו להורות לאורחיהם לשוב לביתם ולבטל את האירוע. "כמו בסרט"

צילום: שלומי גבאי

במשך כחצי שנה תכננו נטלי קדוש, בת 26, ובן זוגה אוריה לדאני, בן 31, מהמושב תנובות את יום חתונתם. כשהתעוררו אתמול בבוקר למה שהיה אמור להיות היום המאושר בחייהם, הם לא תיארו כי חתונתם תבוטל. אולם, בשעות הערב, כאשר האירוע עמד להתחיל, קיבלה הנהלת אולם "אודיאון" את הדיווח על דליפת גז האמוניה ממפעל "הוד חפר" הסמוך לגן, ונאלצה לבשר לבני הזוג כי לא ניתן לקיים את הערב כמתוכנן.

"זה היה סוג של חלום לא מובן, כאילו אני בסרט כלשהו, סוג של הזיה", סיפרה היום (שישי) נטלי על התחושות שליוו אותה בבוקר שאחרי ביטול החתונה. "אתמול בשעה 17:30 הסתובבנו, בדקנו שהכול בסדר באולם. פתאום ב-19:00 אנחנו שומעים אמבולנסים ומכבי אש. הבנו שיש סוג של אירוע לא מובן. לא ידענו מה קורה עד שכל אנשי הצוות והבעלים של האולם הלכו לראות מה קורה". לדבריה, "הריח היה מזעזע, מחניק, אי אפשר היה לנשום. שרף לנו בגרון ובעיניים".

דליפת אמוניה בעמק חפר - כותרות נוספות:
דליפת האמוניה במפעל: "העובדים מרגישים כמו בכור גרעיני"
הכבאי סאמר עסלי נהרג באירוע דליפת האמוניה: "היה גיבור הכפר"
"נוזל עם אפקט של חומצה": מה הסכנות בחשיפה לאמוניה?

חתונה התבטלה בגלל דליפת האמוניה במפעל הבשר בעמק חפר. באדיבות "עדשה מקומית", מערכת וואלה! NEWS
בני הזוג בדרך לאולם, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות "עדשה מקומית"

נטלי סיפרה כי בעלי האולם גילו הבנה למצב הרגיש שנוצר, והחליטו לפצותם על עוגמת הנפש – למרות שההנהלה לא נשאה כמובן באחריות להשתלשלות האירועים. "נכנסנו למשרד עם הבעלים של האולם. הם היו מקסימים ואמרו לנו: 'אתם תקבלו את כל מה שאתם רוצים, ללא תוספת תשלום'. נתנו לנו גם תאריך חדש", שיחזרה. "גם בסלון הכלות אמרו שיתנו לי שוב שמלה בחינם ללא תוספת תשלום. בסך הכול כולם היו חמודים איתנו".

היא הודתה אמנם כי "עדיין יש בי אכזבה", אבל באותה נשימה ציינה כי היא חשה "חזקה, כי אין מה לעשות. זה עדיין היום הכי חשוב בחיים שלי, אבל יש דברים לא צפויים בחיים, הכול מלמעלה".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

החשד: תאונת עבודה גרמה לדליפה

חוקרי תחנת משטרת שדות פתחו הבוקר בחקירת הסיבות שהובילו לדליפת האמוניה אמש במפעל "הוד חפר" שבאזור התעשייה עמק חפר. "כרגע אנו חוקרים את האירוע כתאונת עבודה ולא כרשלנות, אבל ייתכן שהדברים ישתנו ככל שנתקדם בחקירה", אמר גורם במשטרת מרחב השרון. פרקליטות מחוז המרכז מינתה פרקליט מלווה לחקירה וכבר הבוקר הגיעו החוקרים אל המפעל. אנשי המחלקה לזיהוי פלילי צילמו את מתקן האמוניה ואספו ממצאים שונים. במקביל, נגבו עדויות ממנהלים, עובדים וכבאים ששהו במפעל אתמול.

מהתחקירים הראשוניים עולה כי במערכת צנרת הולכת האמוניה מהמיכל, שהקיבולת שלו היא כ-8.5 טונה, ישנם שורה של ברזים המווסתים את הזרימה בצנרת. אתמול ביצעו שני פועלים עבודות תחזוקה, והם היו אמורים להחליף קטע באחד הצינורות. הם סגרו את הברז, אולם לפי החשד בשל טעות אנוש הם החלו לנסר צינור אחר, וכך אירעה הדליפה הקטלנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully