וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקטה שוגרה לעבר ישראל ונפלה בשטח הרצועה

7.11.2014 / 7:29

בשעות הבוקר נשמעה אזעקה בשטח המועצה האזורית אשכול, אך לא נשמע פיצוץ. אין נזק ואין נפגעים. לפני שבוע שוגרה רקטה מהרצועה והתפוצצה בשטח ישראל. חמאס עצר את האחראים

רקטה משוגרת מרצועת עזה לעבר ישראל 23 באוגוסט 2014. רויטרס
שיגור רקטה מרצועת עזה לעבר שטח ישראל/רויטרס

אזעקה נשמעה הבוקר (שישי) באזור המועצה האזורית אשכול שבעוטף עזה, לאחר שמערכת "כיפת ברזל" איכנה שיגור של רקטה לעבר ישראל. לאחר בדיקה התברר כי הרקטה נפלה בשטח הרצועה. לא דווח על נפגעים או על נזק בצד הישראלי או הפלסטיני. אף ארגון לא לקח אחריות לפיגוע.

ביום שישי האחרון שוגרה רקטה מרצועת עזה לעבר ישראל ונפלה בשטח המועצה האזורית אשכול. לפני נפילת הרקטה לא נשמעה אזעקת "צבע אדום". לא דווח על נפגעים או נזק. "רקטה ששוגרה מעזה פגעה באזור מועצת אשכול שבדרום ישראל", צוטט דובר צה"ל, תת-אלוף מוטי אלמוז, בסוכנות הידיעות הצרפתית. לדבריו, זו הייתה הרקטה הראשונה שנפלה בשטח ישראל מאז סיום מבצע "צוק איתן".

עוד בוואלה! חדשות:
דליפת אמוניה בשרון: כבאי נהרג ו-21 נפגעו
"נוזל עם אפקט של חומצה": מה הסכנות בחשיפה לאמוניה?
תפילות יום השישי בהר הבית: המשטרה מתגברת כוחות

יומיים לאחר מכן מסר גורם ביטחוני כי חמאס עצר חשודים בירי הרקטה לשטח ישראל. לדבריו, "אחרי שראש הממשלה ושר הביטחון העבירו בסוף השבוע מסרים חריפים לחמאס על הירי, חמאס עצר היום חמישה חשודים, והם כרגע בחקירה".

הגורם ציין עוד כי המסרים מראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון משה יעלון "היו חד משמעיים, וחמאס מיד עדכן בצינורות הרלבנטיים שלא הוא ירה, ושהוא מחויב להפסקת האש וללכידת היורים". הוא הבהיר כי "חמשת הפרחחים" נמצאים בחקירה, וטרם התברר שיוכם הארגוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully