וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם ביטחוני: "חמאס עצר את החשודים בירי הרקטה"

2.11.2014 / 16:56

לפי גורם ביטחוני, חמאס עצר חמישה בני אדם בחשד שהם אלה שירו את הרקטה לעבר אשכול ביום שישי בלילה. לדבריו, המעצר התבצע לאחר שישראל העבירה מסרים חריפים בעניין לארגון

שיגור מרצועת עזה לעבר ישראל. רויטרס
חמאס עצר חמישה חשודים. רקטה משוגרת לישראל/רויטרס

חמאס עצר חשודים בירי הרקטה לשטח ישראל ביום שישי האחרון – כך אמר היום (ראשון) גורם ביטחוני. לדברי הגורם, "אחרי שראש הממשלה ושר הביטחון העבירו בסוף השבוע מסרים חריפים לחמאס על הירי, חמאס עצר היום חמישה חשודים, והם כרגע בחקירה". הגורם ציין עוד כי המסרים מראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון משה יעלון "היו חד משמעיים, וחמאס מיד עדכן בצינורות הרלבנטיים שלא הוא ירה, ושהוא מחויב להפסקת האש וללכידת היורים". הוא הבהיר כי "חמשת הפרחחים" נמצאים בחקירה, וטרם התברר שיוכם הארגוני.

רקטה ששוגרה מרצועת עזה נפלה בשטח ישראל

ביום שישי שוגרה הרקטה, והיא נפלה ככל הנראה בשטח המועצה האזורית אשכול. לפני נפילת הרקטה לא נשמעה אזעקת "צבע אדום" ולא דווח על נפגעים או על נזק. בתגובה הודיעו במערכת הביטחון על סגירת מעבר כרם שלום, עד להודעה חדשה.

חיים ילין, ראש המועצה האזורית אשכול, אמר כי נדרשת תגובה צבאית לירי. לדבריו, "לנו לא משנה מי יורה, החמאס או ארגונים סוררים, אנחנו דורשים תגובה צבאית כנגד ירי טילים על תושבי מדינת ישראל". ילין הוסיף: "ההישג של 'צוק איתן' הולך ומתפוגג, ללא מתווה מדיני שייתן שקט אמתי לתושבי הדרום ומדינת ישראל. שעון החול כבר הסתובב לקראת המלחמה הבאה. היום זה באשכול, מחר זה בתל אביב ובירושלים והתגובה הצבאית והמדינית חייבת להיות בהתאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully