וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופטי העליון הפחיתו את עונשו של האנס מגן העיר

השופטים קיבלו באופן חלקי בלבד את ערעורו של אחמד בני ג'אבר והורו להפחית את עונשו מ-30 שנות מאסר ל-25 שנים. הם הסבירו שמדובר במקרה חריג שמצדיק עונש מאסר העולה על 20 שנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שני הצעירים בחניון לפני האונס, כפי שנקלטו במצלמות האבטחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שופטי בית המשפט העליון קיבלו היום (רביעי) חלקית את ערעורו של אחמד בני ג'אבר, שהורשע ב-2012 באונס נערה לעיני בן זוגה בתא שירותים בחניון גן העיר בתל אביב לאחר שכפה על השניים לקיים יחסי מין לנגד עיניו. השופטים קבעו כי עונשו של ג'אבר, שנקבע בבית המשפט המחוזי על 30 שנות מאסר, יופחת ויעמוד על 25 שנים.

בערעורו ביקש ג'אבר להפחית מעונשו על בסיס העובדה שמדובר בעונש שמעולם לא נפסק כמותו בארץ בגין מעשה אונס אחד, וכי העונש המרבי על אונס הוא 20 שנות מאסר. סנגורו אף טען כי לבית המשפט העליון אין את הסמכות החוקית להטיל עליו עונש שכזה.

עוד בוואלה! חדשות:
ההידרדרות ביחסי ישראל-ארה"ב – התרחישים המסוכנים לישראל
הותר לפרסום: פריצת דרך משמעותית בחקירת רצח מ-1998
המשטרה ממליצה להעמיד את אלון חסן לדין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחמד בני ג'אבר, רגעים לפני האונס/מערכת וואלה!, צילום מסך

שופטי העליון דחו את טענתו המשפטית וקבעו כי ניתן להטיל עליו גזר דין חמור מהעונש המרבי, נוכח קיומם של שני קורבנות ולא אחד, ריבוי עבירות המין והאכזריות שבהן. עם זאת, מצאו השופטים לנכון להפחית מהעונש שהוטל עליו במחוזי. השופטים שבו והדגישו כי מדובר במקרה חריג ביותר שמצדיק את הענישה המחמירה שעולה על 20 שנות מאסר.

כתב האישום נגד ג'אבר הוגש ביוני 2012. פרטיו נאסרו לפרסום מחשש שחשיפתם עלולה להוביל לפגיעה במתלוננים. עם זאת, פרטי כתב האישום דלפו לרשת. על פי הפרטים שהתפרסמו, באחד מלילות שישי של מאי 2012, הגיעו שני הצעירים, בני 17 ו-18, לשירותי הנשים בחניון. שם, ג'אבר, שככל הנראה עקב אחריהם, היכה את שניהם, אילץ אותם באיומי סכין לקיים ביניהם יחסי מין ואז אנס את הצעירה לעיני חברה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אחמד בני ג'אבר. ספק 500
אחמד בני ג'אבר/ספק 500

בחודש יוני 2013 גזר בית המשפט המחוזי בתל אביב עונש של 30 שנות מאסר על ג'אבר. השופטים קבעו אז כי מדובר במעשה חריג ואכזרי, "שאין לו אח ורע בפסיקה מבחינת הסאדיזם שנשקף ממעשיו של ג'אבר". עוד אמרו השופטים כי "ערכים חברתיים נרמסו בברוטליות עד כדי רצח נפש הקורבנות", והתייחסו לאירועים בגן העיר כ"מעשים מתועבים ובזויים. מסכת מעשים מפלצתיים החריגה באכזריותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully