וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתובות תמיכה בדאעש רוססו בדליית אל כרמל

25.10.2014 / 12:06

הכתובות התגלו על גבי קיר ודלת במגרש כדורגל ביישוב הדרוזי. במשטרה פתחו בחקירה. ראש המועצה רפיק חלבי הנחה את המשטרה לפעול בהקדם: "כולנו מוקיעים את הארגון המטורף הזה"

כתובות תמיכה בדאעש התגלו בדליית אל-כרמל. פורטל הכרמל, אתר רשמי
אחת הכתובות שהתגלו בדליית אל כרמל, הבוקר/אתר רשמי, פורטל הכרמל

ארבע כתובות גרפיטי התומכות בארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) התגלו הבוקר (שבת) בכמה מקומות במגרש כדורגל ביישוב הדרוזי דליית אל-כרמל שבצפון. תחנת משטרת חיפה פתחה בחקירה.

ראש המועצה המקומית דליית אל כרמל, רפיק חלבי, מסר כי הנחה את המשטרה לפעול בהקדם כדי למצות את הדין עם האשמים. "גם אם זה מעשה קונדס של ילדים חסרי אחריות, אנחנו רואים זאת בחומרה רבה, ואם זה נעשה במתכוון אז הרי זה חמור שבעתיים", אמר. "לכן, הבוקר, שוחחתי עם מפקד תחנת המשטרה בכפר, רב-פקד רוני כהן, כדי להציב מצלמות באזור, ולנהל חקירה מסיבית שתביא להבאת האחראים לדין ולהפסקת תופעה נלוזה זו". לדבריו, "כולנו מוקיעים את הארגון, ובמיוחד בעדה הדרוזית, לה יש חשבון פתוח עם ארגון איסלאמיסטי טרוריסטי מטורף זה".

זו לא הפעם הראשונה שבישראל נחשפת תמיכה פומבית בארגון הטרור הסוני הקיצוני. בשבוע שעבר פורסם כי רופא מתמחה, שהועסק בבית החולים ברזילי שבאשקלון, והצטרף לשורות דאעש, נהרג בעת שלחם לצד הלוחמים הסונים. בחודש שעבר נעצר סלאח א-דין מחאמיד, בן 24 מכפר קרע שבצפון, לאחר שחומר תעמולה של הארגון נמצא בביתו. בין היתר נתפסו ברשותו דגלים של דאעש, אותם תלה בסלון ביתו.

מסע הכיבוש של דאעש || כותרות נוספות:
דיווח: דאעש השתמש לראשונה בנשק כימי בעיראק
סוריה: כוחות כורדים מעיראק יצטרפו ללחימה בכובאני
יעלון: בוודאי שמנסים לחסל את מנהיג דאעש

כתובות תמיכה בדאעש התגלו בדליית אל-כרמל. פורטל הכרמל, אתר רשמי
כתובת גרפיטי עם הכיתוב "דאעש" בדליית אל כרמל, הבוקר/אתר רשמי, פורטל הכרמל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully