וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אחות חשודה שהרגה 38 מטופלים "מעצבנים"

מותה הבלתי-צפוי של מטופלת בת 78, שרמות גבוהות של אשלגן נמצאו בדמה, הביא לפתיחת חקירה, אשר העלתה כי דניאלה פוג'אלי גרמה למותם של המטופלים. "אדם קר, אך תמיד להוטה לעבוד"

דניאלה פוג'אלי, החשודה ברצח 28 מטופלים באיטליה. טוויטר, צילום מסך
"ראיתי תמונות מזעזעות, אולם מעטות היו מזעזעות כמו אלה". פוג'אלי/צילום מסך, טוויטר

אחות בבית החולים של העיר לוגו, שבצפון-מזרח איטליה, נעצרה בחשד למעורבות במותם של 38 מטופלים, שהם או קרובי משפחתם "עצבנו אותה" – כך מסרו אתמול (שלישי) גורמי משטרה בעיר. לאחר מעצרה של דניאלה פוג'אלי, בת 42, אף נמצאו בטלפון הסלולרי שלה תמונות שבהן היא מחווה עם אגודלים מורמים, לצד חולה שמת רגעים ספורים לפני כן.

התובע בתיק אלסנדרו מנצ'יני מסר במסיבת עיתונאים שנערכה היום: "אני יכול להבטיח לכם שבכל שנותיי במקצוע ראיתי תמונות מזעזעות, אולם מעטות היו מזעזעות כמו אלה". תובעת נוספת, רוסלה מאטריה, טענה כי החשודה היא סדיסטית "אשר נהנית מגרימת מוות למטופלים שבאחריותה".

עוד בוואלה! חדשות:
תיעוד: ירי זיקוקים מכוון בלייזר על שוטרים
תמונה היסטורית: הנכדים שחזרו את פגישת בן גוריון והקנצלר
מרד אסירים בברזיל: סוהרים הופשטו והושלכו מהגג

אילוסטרציה. ShutterStock
נתנה חומרים משלשלים למטופלים כדי להקשות על עבודת המשמרת שאחריה/ShutterStock

פוג'אלי נעצרה במהלך סוף השבוע לאחר מותה של רוזה קלדרוני, מטופלת בת 78. קלדרוני אושפזה בבית החולים בשל מחלה שגרתית, ומותה הבלתי-צפוי עורר את חשד הצוות הרפואי. מנתיחה שלאחר המוות עלה כי היא מתה בעקבות רמות גבוהות של אשלגן במחזור הדם העשוי לגרום להתקף לב.

החקירה שנפתחה בעקבות המקרה העלתה כי 37 מטופלים אחרים מתו בנסיבות מסתוריות כשהאחות הייתה במשמרת. עשרה מקרים נוספים תוארו כ"חשודים מאוד" והחקירה בעניינם נמשכת.

אחד מעמיתיה לעבודה של פוג'אלי תיאר אותה בשיחה אם רשת CEN כ"אדם קר, אך תמיד להוטה לעבוד". עמיתה נוספת אמרה כי האחות הואשמה בעבר במתן חומרים משלשים חזקים במיוחד למטופלים לקראת סוף המשמרת שלה, כדי להקשות על עבודתן של האחיות במשמרת הבאה.

במהלך חקירתה, פוג'אלי הכחישה את החשדות נגדה, וטענה כי היא קורבן לקונספירציה של "אויביה".

(עדכון ראשון: 14.10.14, 18:18)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully