וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרד אסירים בברזיל: סוהרים הופשטו והושלכו מהגג

14.10.2014 / 10:53

עשרות אסירים חמושים השתלטו על אחד המבנים בבית הכלא במדינת פרנה ודורשים שיפור בתנאי הכליאה שלהם. המו"מ עם החוטפים הסתיים אמש ללא תוצאות, והם איימו להצית את בית הכלא

עריכה: גדי וינסטוק

לפחות 11 סוהרים ועשרות אסירים מוחזקים כבני ערובה בבית כלא בדרום ברזיל. כמה מהשבויים הושלכו מגג המבנה על ידי החוטפים, החמושים בסכינים, באלות ובמספריים. לפחות שמונה בני אדם נפצעו, בהם סוהר שנחבל בראשו בנפילה מהגג.

צוותי משא-ומתן מטעם הצבא הוזעקו אתמול לבית הכלא בעיר גוארפואבה שבמדינת פרנה. הדיונים עם נציגי החוטפים הסתיימו בשעות הלילה (שני) ללא תוצאות, והם צפויים להתחדש היום בצהריים.

המהומה בבית הכלא פרצה כאשר כ-40 אסירים השתלטו על קבוצת הסוהרים שליוותה אותם לעבודה. הם העלו אותם לאחד הגגות, הפשיטו אותם מבגדיהם וכפתו אותם. אמש, האסירים איימו להצית את המבנה שבו הם מתבצרים ועשן עלה ממנו.

מרד אסירים בכלא בברזיל: סוהרים הופשטו והוחזקו על הגג. צילום מסך
החוטפים על גג בית הכלא, ולצדם הסוהרים החטופים, אמש/צילום מסך

החוטפים, בהם אסירים שהורשעו בעבירות מין, מוחים על הצפיפות בתאים וטוענים שהסוהרים מתנהגים נגדם באלימות. הם גם מתלוננים על גודל הארוחות המוגשות להם, ועל העבודות שבהן הם מועסקים במשך היום.

בבית הכלא מוחזקים 250 אסירים, והוא אחד מכמה מתקנים במדינה המאפשרים לאסירים לעבוד במשך היום.

בחודש אוגוסט, נהרגו חמישה בני אדם במרד אסירים בבית כלא אחר במדינת פרנה. המהומות פרצו בשל נסיבות דומות, ובמהלך ההתפרעויות, נערף ראשם של שניים מהסוהרים.

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ברזיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully