וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלגן חוגג: הודעה מפוברקת על מינויים במשטרה

6.10.2014 / 21:19

זמן קצר לאחר ההודעה על מינויים של מפקדים חדשים למחוזות ירושלים והמרכז, הופצה ב"ווטסאפ" הודעה על מינויים נוספים. דובר המשטרה הבהיר: "אין בהודעה המופצת דבר וחצי דבר"

צילום: עומר מירון, עריכה: יאיר דניאל

פריינטי, בשבוע שעבר: "מבקש לתת לי לפרוש בשקט"

מי מתחזה לדובר המשטרה? זמן קצר לאחר פרסום ההודעה על מינויים של ניצב משה (צ'יקו) אדרי למפקד מחוז ירושלים ושל ניצב מוטי כהן למפקד מחוז המרכז, הופצה הערב (שני) באפליקציית "ווטסאפ" הודעה בדבר מינויים נוספים. דובר המשטרה, תת-ניצב רפי יפה, מיהר לפרסם בתגובה הודעת הכחשה והבהיר כי מדובר בהודעה מפוברקת. תנ"צ יפה אמר כי הוא "רואה בחומרה" את המעשה. המשטרה תפתח בחקירה.

ההודעה שהופצה כללה את מינויים לכאורה של ניצב חגי דותן לראש אגף התנועה, של ניצב דוד ביטן לסגן מפכ"ל המשטרה ומפקד משמר הגבול, ושל ניצב עמוס יעקב למפקד מחוז חוף. "בשעה האחרונה הופצה ב'ווטסאפ' הודעה לא רשמית שהוצאה כביכול מדובר המשטרה שעוסקת במינויים נוספים", כתב יפה בתגובה. "לציין, שמעבר להודעה הרשמית שהוצאה בדבר מינויים של מפקד מחוז ירושלים ומפקד מחוז מרכז, אין בהודעה שמופצת דבר וחצי דבר".

עוד על הבלגן במשטרה:
ברקת תקף את אהרונוביץ': "המשטרה בבירה חסרת אונים"
המפכ"ל יוזם: בדיקות פוליגרף לכל הקצינים במשטרה
המבחן של המפכ"ל: להציל את ספינת המשטרה הטובעת / פרשנות

מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו במשחקה של מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו/אדריאן הרבשטיין

הפצת ההודעה המפוברקת מצטרפת לשורה של אירועים מביכים שהתרחשו לאחרונה בארגון. לאחר פרשת הרב-ניצב שבמסגרתה נחשדו קצינים בכירים במשטרה בקבלת שוחד מהרב יאשיהו פינטו, שבעקבותיה פרש מפקד יחידה להב 433 ניצב מנשה ארביב, הודיע בחודש האחרון שני ניצבים בכירים גם כן על פרישתם - יוסי פריינטי וברונו שטיין.

השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' קיבל היום את המלצתו של המפכ"ל רב-ניצב יוחנן דנינו ואישר היום את מינויו של ניצב אדרי לתפקיד מפקד מחוז ירושלים במקומו של ניצב יוסי פריינטי, שהודיע לפני שמונה ימים על פרישה מהמשטרה. כמו כן, אישר השר את מינויו של ניצב מוטי כהן למפקד מחוז המרכז, במקומו של ניצב ברונו שטיין שהודיע על פרישה בחודש שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully