וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בלפיד שר עם תושבי הדרום: "זו תמונת הניצחון"

חבר הקבינט המדיני-ביטחוני חגג עם מאות מתושבי הדרום בערב שירה בציבור ואף הפגין את כישוריו המוזיקליים ב"שיר אחרי מלחמה". גם השרים לבני, פרי ואהרונוביץ' נכחו במקום

צילום: דוברות יש עתיד, עריכה: ניב פוקס

שר האוצר וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני יאיר לפיד השתתף אמש (שישי) בערב שירה בציבור בקיבוץ בארי שבמועצה האזורית אשכול, שבו השתתפו מאות מתושבי הדרום. במהלך הערב עלה לפיד לבמה ושר יחד עם ראש המועצה, חיים ילין, את שירו של אריק איינשטיין "שיר אחרי מלחמה". הוא התייחס לסופו של מבצע "צוק איתן" ואמר: "כל המלחמה חיפשו תמונת ניצחון. זו תמונת הניצחון. אני גאה בכם ואוהב אתכם".

עוד בוואלה! חדשות:
יעלון: "מכתב הסרבנים תורם לדה-לגיטימציה השקרית נגד ישראל"
נהג שיכור פצע קל 5 הולכי רגל ביפו, בהם 2 תינוקות
הכנופיות הבדואיות שמטילות אימה על העסקים בהתנחלויות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השר יאיר לפיד מתחבק עם ראש המועצה האזורית אשכול, חיים ילין, באירוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלבד לפיד, שהגיע לאירוע מלווה באשתו ליהיא, נכחו במקום חברי קבינט נוספים: שרת המשפטים והממונה על המשא ומתן עם הפלסטינים ציפי לבני, שר המדע וראש השב"כ לשעבר יעקב פרי והשר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפיד מתקבל באהבה על ידי התושבים/מערכת וואלה!, צילום מסך

יש לכם פלשבק? אתם לא טועים. אין זו הפעם הראשונה שבה לפיד חושף את כישורי הבמה שלו. בפברואר 2013, כשבוע לאחר זכיית מפלגתו "יש עתיד" ב-19 מנדטים בבחירות האחרונות לכנסת, חגג לפיד במסיבה עם אנשי מפלגתו בנצר סירני את ההישג הנאה - ואפילו הצטרף לנגינה ולשירה על הבמה באירוע. השר פרי ליווה את לפיד בנגינת חצוצרה, ושר החינוך שי פירון ניגן באותו אירוע בתופים.

גם אז קרא יו"ר "יש עתיד": "ניצחנו". הוא הודה לאנשיו על "דרך ארוכה ולא תמיד פשוטה. תודה שלא הפסקתם להאמין לרגע. תוך שלושה חודשים כולם עברו מלהגיד 'מי לעזאזל האנשים האלה', ללהגיד 'הגיע הזמן שהאנשים האלו ייצגו אותנו ושכך תראה מדינת ישראל'. ניצחנו, אבל העניין הוא איך ניצחנו. התברר שאפשר לנצח בלי ללכלך על אף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully