וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד ניגן ושר ביטלס על הבמה: "נשנה את המדינה"

פנחס וולף

2.2.2013 / 21:40

ראש מפלגת "יש עתיד", יאיר לפיד, חגג את ההישג בבחירות במסיבה ואמר לאנשיו: "התברר שאפשר לנצח בלי ללכלך על אף אחד. הוכחנו את עוצמתה של הנורמליות". ואז הוא התחיל לשיר

צילום: דניאל בוק עריכה: טל רזניק

יאיר לפיד, ראש מפלגת "יש עתיד", שזכתה ב-19 מנדטים בבחירות האחרונות, חגג הערב (שבת) במסיבה עם אנשי מפלגתו בנצר סירני את ההישג הנאה, ואפילו הצטרף לנגינה ולשירה על הבמה באירוע. לצדו תופף שי פירון, מספר 2 במפלגה, ויעקב פרי, מספר 5 ברשימה ניגן בחצוצרה.

"ניצחנו", קרא לפיד, והודה לאנשיו על "דרך ארוכה ולא תמיד פשוטה. תודה שלא הפסקתם להאמין לרגע. תוך שלושה חודשים כולם עברו מלהגיד 'מי לעזאזל האנשים האלה', ללהגיד 'הגיע הזמן שהאנשים האלו ייצגו אותנו ושכך תראה מדינת ישראל'. ניצחנו, אבל העניין הוא איך ניצחנו. התברר שאפשר לנצח בלי ללכלך על אף אחד".

יאיר לפיד חגג את ההישג בבחירות במסיבה עם פעיליו. דרור עינב
"דיברנו בשפה של ערכים". לפיד/דרור עינב

"בזמן שאחרים הכפישו, אנחנו דיברנו בשפה של ערכים. מול פוליטיקה של פחד ושנאה דיברנו על אכפתיות והזכות לחיות במדינה בכבוד, בדיוק ברגע בו רוב האזרחים הרגישו שהמדינה נשמטת מתחת לרגליהם. אנחנו נידונים לחיות במדינה קנאית יותר ומקוטבת והוכחנו את עוצמתה של הנורמליות. ניצחנו כי האמינו לנו שבאמת באנו לעשות טוב, שבאמת באמת באנו לשנות. התייחסנו לכל העסק ברצינות. לא היינו ציניים לרגע. הבנו עוד דבר: שזה עולם חדש, שפייסבוק החליף את כיכר העיר, שנשים הן כוח פוליטי שאסור להתעלם ממנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
יאיר לפיד חגג את ההישג בבחירות במסיבה עם פעיליו. דרור עינב
"ניצחנו דווקא בגלל שלא היה לנו כסף"/דרור עינב

"ניצחנו דווקא בגלל שלא היה לנו כסף, כי כשמפלגות אחרות העמידו פעילים בשכר, לנו היה דבר שלא היה לאף אחד אחר – אתם", המשיך לפיד. "התברר ששום דבר לא יכול להתחרות בכם. אנשים פה גילו את הכוח על עצמם. לא ידענו שאנחנו יכולים לשנות את המציאות ואז זה קרה פעם אחת ועוד פעם. ואז כל אחד הבין שכך משנים את המדינה - אדם אחד כל פעם. זה בסוף הופך ל-19 מנדטים".

אנחנו יוצאים לדרך. הניצחון הוא הכלי שיאפשר לנו לעשות את השינוי שאנחנו מאמינים בו. הוכחתם שיש מספיק אנשים שלא חושבים רק על עצמם. אנשים לקחו אחריות על המדינה שלהם. מדינות אי אפשר לשנות ביום אחד. יהיו עליות וירידות, אבל יש דבר אחד שאנחנו יודעים: אין גבול למה שאנחנו מסוגלים לעשות ביחד. מחר הולכים להמשיך לשנות את המדינה".

יאיר לפיד חגג את ההישג בבחירות במסיבה עם פעיליו. דרור עינב
מנגן ושר. לפיד/דרור עינב
עדי אשכנזי באירוע הניצחון של מפלגת יש עתיד. דרור עינב
גם הקומיקאית עדי אשכנזי חגגה/דרור עינב
שי פירון, מספר 2 ברשימת יש עתיד, מנגד על גיטרה. דרור עינב
מספר 2 ברשימה, שי פירון, על הגיטרה/דרור עינב
יעקב פרי, מספר 5 ברשימת יש עתיד, מנגן בחצוצרה. דרור עינב
מספר 5 ברשימה, יעקב פרי, עם החצוצרה/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully